سرپرست شهرداری خبر داد؛

پرداخت حقوق معوقه دوماهه پرسنل شهرداری اطاقور

رپرست شهرداری اطاقور بر اهتمام جدی برای توسعه وارتقا شهر اطاقور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود اسکندری دیارجان به خبرنگار دیارمیرزا گفت تمام توان من برای توسعه و ارتقا شهر اطاقور تا رسیدن به نقطه مطلوب است.

سرپرست شهرداری اطاقور افزود: بسترهای لازم برای توسعه و پیشرفت این شهر با اجرای طرح جامع وجود دارد.

وی اظهار داشت: معتقدم با اراده خوبی که در مجموعه شورا وجود دارد می توانیم این مهم را محقق کنیم.

سرپرست شهرداری اطاقور تصریح کرد: باید نسبت به شتاب بخشی در روند انجام پروژه‌های عمرانی و فراخوان کردن سرمایه‌گذاران برای شهر توریستی گردشگری اطاقور تلاش کنیم.

اسکندری با اشاره به طرح جامع این شهر گفت: تمام اهتمام اعضای شورای دوره ششم این خواهد بود تا به روند توسعه شهر شتاب ببخشیم و معتقدم اراده جدی و جمعی در این زمینه وجود دارد که تا شهر اطاقور را تبدیل به یک شهر ایده آل نماییم.

به گفته سرپرست شهرداری اطاقور از زمان سرپرستی با تعامل، همدلی و وفاق صورت گرفته حقوق معوقه دوماهه پرسنل پرداخت شده، بازگشایی، جدول گذاری و فرش موزاییک خیابان شهید رجایی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، نصب شش اصله تیرهای برق روشنایی با اختصاص ۱۵ میلیون تومان و نصب ۱۳ دستگاه ست ورزشی با اختصاص ۴۸ میلیون تومان خریداری و در حال انجام است.

سرپرست شهرداری اطاقور با اشاره به این که کارشهرداری میدانی و جهادی است گفت: از آحاد شهروندان فهیم و دلسوز می خواهیم که شهرداری را در پرداخت عوارض نوسازی یاری نمایند.

Share