امام جمعه کومله در گفتگو با دیارمیرزا؛

پذیرش مسئولیت استانداری گیلان شجاعانه بود | ارتباط ائمه جمعه با استاندار جدید خیلی خوب است

محیطی گفت: عباسی به عنوان فردی ولایت مدار و انقلابی اینکه در دولت کریمه سیزدهم این مسئولیت بزرگ را پذیرفته قهرمان بوده و در چنین شرایطی که مردم با مشکلات معیشتی رو به رو هستند شجاعانه مسئولیت را پذیرفتند جای تبریک ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام محیطی درباره نشست اخیر ائمه جمعه گیلان با استاندار اظهار کرد: در این نشست که در فضایی صمیمانه برگزار شد ائمه جمعه استان مشکلات شهرها را بیان کردند.

امام جمعه کومله در ادامه به دیارمیرزا گفت: ارتباط ائمه جمعه با استاندار جدید خیلی خوب بود و امیدوارم که این نشست ها برای توسعه استان استمرار پیدا کند.

وی افزود: دکتر عباسی به عنوان فردی ولایت مدار و انقلابی اینکه در دولت کریمه سیزدهم این مسئولیت بزرگ را پذیرفته قهرمان بوده و در چنین شرایطی که مردم با مشکلات معیشتی رو به رو هستند شجاعانه مسئولیت را پذیرفتند جای تبریک دارد.

محیطی با اشاره به حضور نماینده عالی دولت در گیلان بر سر مزار شهدای املاکی در نخستین روز مسوولیت اظهار کرد: حضور ایشان برای ما قوت قلب بود.

امام جمعه کومله با اشاره به مشکلات اقتصادی و عمرانی نیمه تمام گفت: دولت فعلی اگر پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند و به صنعت کشاورزی، مرکبات و چای توجه کند اقدام بزرگی است.

Share