پلیس راه استان قزوین اعلام کرد:

مسدود شدن جاده قدیم قزوین – رشت با ریزش تونل شیرین سو

پلیس راه استان قزوین اعلام کرد: جاده قدیم قزوین – رشت تا اطلاع ثانوی مسدود است. تونل شیرین سو واقع در کیلومتر ۶۰ جاده قدیم قزوین – رشت واقع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بنا بر اعلام پلیس راه استان قزوین، محور قدیم قزوین – رشت به علت ریزش سقف تونل شیرین سو تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رانندگان می‌توانند از کنارگذر شیرین سو به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ریزش سنگ در تونل شیرین سو واقع در جاده قدیم قزوین – رشت و پاره شدن کابل های برق و قطع سیستم روشنایی، باعث شد تا تردد خودروها از کنارگذر آن انجام شود.

جواد حق لطفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر امروز با ریزش کوه در گالری وسط تونل شیرین سو، ترافیک در این مسیر را به کنارگذر آن انتقال داد.

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از این حادثه راهداران استان با کمک ۲ دستگاه لودر اقدام به ریزش برداری کردند و هم اکنون تونل به طور کامل پاکسازی شده است.

حق‌لطفی ادامه داد: با وجود ریزش برداری از تونل، به علت قطع شدن برق و پارگی کابل‌های روشنایی، تردد از این تونل در حال حاضر میسر نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از رانندگان عبوری خواست تا هنگام رانندگی در این مسیر، به توصیه‌ و راهنمایی های تیم های گشت‌ راهداری و پلیس راه مستقر در جاده عمل کرده و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

تونل شیرین سو واقع در کیلومتر ۶۰ جاده قدیم قزوین – رشت واقع شده است.

Share