دادستان مرکز استان گیلان:

فعالان اقتصادی در هر جامعه ای پیشگامان تولید ثروت و اشتغال هستند

نشست ۴۰ نفر از فعالان عرصه اقتصاد و کارآفرینی با حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  نشست ۴۰ نفر از فعالان عرصه اقتصاد و کارآفرینی با حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و با حضور سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان برگزار شد.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی در هر جامعه ای پیشگامان تولید ثروت و اشتغال هستند، تصریح کرد: حل مشکلات و رفع موانع تولید در دستورکار چندین مرجع رسیدگی قرار دارد و دستگاه قضایی نیز با عزمی راسخ در این مسیر وارد شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از راهکارهای رفع موانع تولید در دستورالعمل اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تبیین شده است، اظهار داشت: اداره تصفیه و امور ورشکستگی در استان گیلان با پیگیری رییس کل دادگستری استان از دو سال قبل تاسیس شد که اقدامی اثر گذار در رسیدگی به امور واحدهای تولیدی ورشکسته بوده است.

فلاح میری تولید ثروت و اشتغال در جامعه را از عوامل کاهش بیکاری، طلاق و درگیری عنوان نمود و افزود: افزایش تولید در کشور موجب کاهش پرونده های قضایی خواهد شد.

دادستان مرکز استان پس از شنیدن نظرات، گلایه ها و مشکلات صاحبان تولید، تشکیل چنین جلساتی با حضور مدیران و متولیان امور بانکی را در راستای تسهیل امور تولید و اشتغال ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در دادسرا و دادگاه های بدوی و همچنین تجدید نظر، شعب ویژه ای به پرونده های تولید و اشتغال اختصاص دارد و قضات با تجربه به پرونده ها رسیدگی می کنند.

Share