شهردار رشت در بازدید از سازمان عمران و بازآفرینی شهری؛

ظرفیت‌های لجستیک و سرمایه انسانی سازمان عمران در تولید محصولات و ارائه خدمات فعال شود

سید امیر حسین علوی، شهردار رشت از قسمت‌های مختلف سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، اداره فنی و اجرایی آن و واحد تولیدات فرآورده‌های بتنی سازمان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید امیر حسین علوی، شهردار رشت از قسمت‌های مختلف سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری بازدید کرد و در این بازدید نسبت به فعال کردن ظرفیت‌های لجستیک و سرمایه انسانی سازمان عمران در تولید محصولات و ارائه خدمات تاکید کرد.

این بازدید با توجه به اهداف مقرر شده شهرداری رشت برای تسریع در پروژه‌های خرد و کلان، تعیین تکلیف طرح‌های عمرانی و همچنین اصلاح زیرساخت‌ها، آسفالت و بهبود وضعیت کوچه‌ها، معابر و خیابان‌های سطح شهر رشت انجام شد که در خلال آن شهردار نیز دستوراتی را به مجموعه‌های ذیربط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری ابلاغ کرد.

بررسی میدانی وضعیت کمی و کیفی محصولات بتنی تولیدی در سازمان عمران و بازآفرینی شهری، بررسی وضعیت ماشین آلات این اداره، تاکید بر ضرورت رفع نواقص و مشکلات ماشین آلات و حفظ آمادگی آن‌ها با توجه به در پیش بودن فصل سرما از جمله مواردی بود که در این بازدید از سوی شهردار رشت مورد توجه قرار گرفت.

Share