فرمانده انتظامی صومعه‌سرا اعلام کرد:

شناسایی عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی تحت عنوان مدلینگ در صومعه‌سرا

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از شناسایی عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و افزود: متهم انگیزه خود از انتشار تصاویر غیراخلاقی را جذب دنبال کننده، افزایش تعداد اعضاء و کسب درآمد عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از شناسایی عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

سرهنگ رضا کوهستانی عدم آگاهی از قوانین رایانه‌ای را یکی از دلایل اصلی وقوع جرایم سایبری عنوان کرد و اظهار داشت: ضرورت دارد افراد آگاهی کافی از این نوع فضاها را کسب کنند زیرا برخی از آسیب‌های فضای مجازی غیرقابل جبران است.

وی ادامه داد: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی صومعه‌سرا، صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی مشاهده شد که اقدام به بارگذاری و انتشار تصاویر غیراخلاقی تحت عنوان مدلینگ می‌کند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا افزود: با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی شناسایی و با هماهنگی قضایی در اداره پلیس حضور یافت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم انگیزه خود از انتشار تصاویر غیراخلاقی را جذب دنبال کننده، افزایش تعداد اعضاء و کسب درآمد عنوان کرد.

سرهنگ کوهستانی در پایان به تشکیل پرونده و تحویل متهم ۲۸ساله به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست، مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی از طریق سایت www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در میان بگذارند.

Share