پس از به وجود آمدن حواشی بازی ملوان و شهرداری آستارا؛

سازمان لیگ فوتبال: دیدار ملوان و مس شهربابک بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد: با توجه به اینکه تا کنون هیچ مصوبه رسمی از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مبنی بر حضور هواداران در ورزشگاه‌ها ابلاغ نشده است. تاکید می‌گردد همچون گذشته می‌بایست مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی حساسیت‌های به وجود آمده و ورود غیر قانونی تماشاگران در دیدار دربی هفته گذشته بین تیم‌های شهرداری بندر آستارا و ملوان بندرانزلی به ورزشگاه سردارجنگل و توقف ۵۰ دقیقه‌ای بازی و حواشی آن، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به تمامی استان‌های دارای نماینده در لیگ یک فوتبال تاکید به برگزاری بازی‌های هفته هفتم مسابقات، برابر پروتکل‌های ابلاغ شده پیشین وعدم حضور تماشاگران در استادیوم‌ها کرد.

در این نامه آمده است: با توجه به اینکه تا کنون هیچ مصوبه رسمی از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مبنی بر حضور هواداران در ورزشگاه‌ها ابلاغ نشده است. تاکید می‌گردد همچون گذشته می‌بایست مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار گردد.

لذا حضور غیر قانونی تماشاگران در ورزشگاه‌ها تحت هر عنوان بدون تایید و نامه رسمی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش کشور موجب تعطیلی مسابقه شده و پرونده جهت هرگونه تصمیم گیری به ارکان محترم قضایی ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است این بازی فردا دوشنبه ۱ آ ذر از ساعت ۱۴ در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار و به‌صورت زنده از سیمای مرکز گیلان شبکه باران پخش خواهد شد.

Share