پس از برخورد نامناسب ماموران سد معبر؛

دیدار و دلجویی مدیرکل بهزیستی گیلان از بانوی دست فروش

مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن گفت‌وگو و بررسی وضعیت بانوی دست‌فروش که از معلولین جسمی حرکتی است، گفته که با توجه به ماده ۲۳ قانون جامع حمایت از معلولین حفظ کرامت افراد در چنین مواقعی بسیار حائز اهمیت است‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر روز پانزدهم آبان ماه در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر برخورد ماموران سد معبر شهرداری با یک بانوی دستفروش، حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق محمد نوروزی ریاست بهزیستی رشت و حجت الاسلام حمید نادم مشاور مدیرکل با این بانوی دست فروش دیدار و دلجویی کرد.

در این دیدار حسین نحوی نژاد ضمن گفتگو و بررسی وضعیت بانوی دستفروش که از معلولین جسمی حرکتی می‌باشد افزود: با توجه به ماده ۲۳ قانون جامع حمایت از معلولین حفظ کرامت افراد در چنین مواقعی بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان داشت: با هماهنگی ریاست بهزیستی شهرستان رشت ترتیبی اتخاذ گردید تا فرزندان این بانوی دستفروش تحت حمایت سازمان بهزیستی قرار گرفته و همچنین در خصوص تجهیزغرفه، مایحتاج و لوازم منزل وی اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیرکل بهزیستی گیلان اظهار داشت: اشتغال پایدار افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار با حفظ کرامت انسانی در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر است: مدیرکل بهزیستی گیلان از سید امیر حسین علوی شهردار رشت و اعضای شورای شهر جهت ارائه غرفه‌ای برای این بانوی زحمتکش جهت ادامه کسب و کار تقدیر و تشکر نمود.

Share