جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد؛

دستگیری عاملان درگیری در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت توسط پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان شرارت، قدرت‌نمایی و درگیری با نگهبانان بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «حسین حسن‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرکات سوء و قدرت‌نمایی اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی گفت: در پی عربده‌کشی به همراه قدرت‌نمایی با سلاح سرد و درگیری با نگهبانان بیمارستان ۱۷ شهریور شهر رشت توسط چند نفر و متواری شدن آن‌ها، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه با بیان اینکه با اقدامات فنی صورت گرفته و اشرافیت اطلاعاتی پلیس ۴ متهم این پرونده شناسایی شدند افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با هماهنگی قضائی طی عملیات‌های جداگانه نسبت به دستگیری عاملان درگیری ظرف کمتر از ۲۴ ساعت در چند نقطه از شهر رشت اقدام کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان با اخلال در نظم عمومی و شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شده بودند، علت این درگیری راعدم رعایت قوانین و مقررات مربوط به بیمارستان عنوان کرد و بیان داشت: سه متهم ۲۶ساله و یک متهم ۲۵ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور کار پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی با عرض اندام این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

Share