فرماندار لاهیجان در شورای پدافند غیرعامل؛

در اداره کشور غافلگیری معنا ندارد

فرماندار لاهیجان در شورای پدافند غیرعامل شهرستان گفت: در اداره کشور در حوزه پدافند غیرعامل غافلگیری معنا ندارد؛ اینکه فکر کنیم نیروهای مسلح امنیت را تامین کرده و مراقب هستند، نشان دهنده عدم درک ما از تهدیدات است و آسیب هایی که در بخش های مختلف می بنییم به دلیل عدم توجه به پدافند غیرعامل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  یونس محمودی صبح روز نهم آبان ماه در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان لاهیجان با اشاره به اهمیت این موضوع اظهار کرد: اقدامات خیلی موثری در شهرستان انجام شده و در مقام مقایسه در وضعیت نسبتا خوبی قرار داریم اما هنوز نیاز به بازبینی کارها و فاصله زیادی تا نقطه مطلوب داریم.

وی با اشاره به اینکه باید در هفته پدافند غیرعامل از دستگاه های فعال تقدیر و به کسانی که کمتر به این موضوع اهمیت دادند، تذکرداده شود، افزود: پدافد غیرعامل بسیار موضوع مهمی است و باید از آمادگی، اعتماد به زیرساخت ها، امنیت زیرساخت های مرتبط با زندگی و زیست مردم امنیت خاطر داشته و مطمئن باشیم.

محمودی فرماندار لاهیجان در پایان بیان کرد: باید پدافند غیرعامل به لحاظ نیرو و بودجه در راس مسائل کشور قرار بگیرد زیرا پدافند می‌تواند کشور را امن و زیرساخت ها را اطمینان بخش و کشور را از غافلگیری نجات داده و از اختلال در اطلاعات ما جلوگیری کند

Share