برگزاری مراسم افتتاحیه فست فود زنجیره‌ای موبیدیک+ گزارش تصویری

برند موبیدیک که ۸ شعبه در شهرهای رشت، کرج، ساری، لاهیجان، لنگرود، بندرانزلی دارد، در سال ۱۳۹۸ به مدیریت هانی ارشادی موسس و مدیر این مجموعه فعالیت خود را با الگوبرداری از برند جهانی ساب وی آغاز کرد.

مراسم افتتاحیه فست فود زنجیره‌ای موبیدیک با حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، فعالین اقتصادی و اصناف برگزار شد.

برند موبیدیک که ۸ شعبه در شهرهای رشت، کرج، ساری، لاهیجان، لنگرود، بندرانزلی دارد، در سال ۱۳۹۸ به مدیریت هانی ارشادی موسس و مدیر این مجموعه فعالیت خود را با الگوبرداری از برند جهانی ساب وی آغاز کرد و پس‌ازآن با استقبال مشتریان از طعم و نحوه سرو ساندویچ‌ها در خرداد سال ۱۳۹۹ دومین شعبه این مجموعه در شهر ساری و استان مازندران افتتاح شد.

این برند دارای ۳ شعبه فعال در شهر رشت و پنج شعبه دیگر در شهرهای ساری، لاهیجان، لنگرود، انزلی و کرج است و با اعطای نمایندگی قصد دارد برای اولین بار در ایران یک رستوران را از شمال به جنوب ایران متصل نماید.

مجموعه موبیدیک به‌تازگی فراخوان اعطای حق نمایندگی خود را اعلام و به‌طور رسمی از فرنچایز موبیدیک رونمایی کرده است. سیستمی که تمامی امکانات از قبیل مواد و کالاها، آموزش، نیرو، چارت سازمانی و سامان‌دهی را انجام و با حمایت همیشگی از عاملین، سطح یکسانی از کیفیت را برای مشتریان در تمام شعب فراهم می‌کند. استفاده از الگوی فرانچایز موجب تسریع در رسیدن به سود و بازگشت سرمایه می‌شود.

هدف این مجموعه از ابتدا تا به امروز ارائه سیستم غذایی پایدار، تازه و باکیفیت بوده و تمام تلاش این مجموعه کمک به امنیت غذایی جامعه از جمله موجود و در دسترس بودن غذا برای تمامی افراد، از هر قشر و طبقه اجتماعی تناسب قیمت و کیفیت محصولات و بهبود ایمنی مواد غذایی از مزرعه تا سفره است و در نظر گرفتن ذائقه و خواست مردم در کنار استفاده صحیح از اصول مدرنیته به این مجموعه کمک کرد تا روزانه پاسخگوی بیش از دو هزار مشتری وفادار باشد.

گفتنی است در ابتدای افتتاحیه فست فود زنجیره‌ای موبیدیک که با اجرای برنامه توسط اشوان خواننده و حسن ریوندی طناز محبوب کشورمان برگزار شد، مدیران مجموعه محک نیز با تشریح برنامه‌های خود در استان گیلان به ارائه راهکارهای خود برای کمک به کودکان سرطانی، بخصوص کودکان سرطانی استان گیلان و شهرستان رشت پرداختند.

رستوران‌های زنجیره‌ای موبیدیک تامین‌کننده بخشی از هزینه دارو و درمان کودکان تحت سرپرستی محک می‌باشد.

شعب این فست فود زنجیره‌ای:

شعبه یک؛ رشت، بلوار گیلان، مجتمع پامچال ۰۱۳۳۳۷۸۱۵۷۳
شعبه دو؛ رشت، بلوار نامجو، روبروی دانشگاه ۰۱۳۳۳۳۶۷۲۲۱
شعبه سه؛ ساری، بلوار خزر، روبروی اسکیمو ۰۱۱۴۴۴۳۱۲۱۲
شعبه چهار؛ لاهیجان، ابتدای بلوار کارگر ۰۱۳۴۲۲۲۹۳۸۹
شعبه پنج؛ لنگرود، ابتدای لیلاکوه ۰۱۳۴۲۵۷۸۱۷۲
شعبه شش؛ رشت؛ بلوار معلم، جنب استانداری گیلان ۰۱۳۳۲۲۵۲۴۴۹
شعبه هفت؛ کرج، فردیس، بین فلکه دوم و سوم ۰۲۶۳۶۵۰۵۸۰۸ – ۰۲۶۳۶۵۰۵۸۱۸
شعبه هشت؛ بندرانزلی، مجتمع تجاری انزل مال ۰۱۳۴۳۵۳۵۱۲۷

Share