یک دختر اهل کازان مدعی شده از سردار آزمون بچه‌‌دار شده و باید نفقه او را دریافت کند

ادعای جنجالی سایت روسی درباره زندگی شخصی سردار آزمون

سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ که عملکرد خوبش در ترکیب این تیم در هفته‌های اخیر باعث شده مورد تمجید و توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار بگیرد، در زندگی شخصی خودش درگیر یک چالش و دردسر بزرگ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سایت sport-express روسیه ادعای عجیبی را درباره سردار آزمون مطرح کرد. این سایت نوشته یکی از دلایل مهمی که ممکن است سردار را به جدایی از زنیت ترغیب کند مشکلی است که در زندگی شخصی سردار به وجود آمده است.

در گزارش این رسانه آمده است: یکی از دلایلی که ممکن است باعث جدایی سردار شود حواشی مربوط به نفقه فرزند اوست که این مهاجم ایرانی علاقه‌ای به افشای آن ندارد. اردیبهشت امسال بود که دختری به نام آلیا (اهل کازان) ادعا کرد از سردار آزمون بچه‌‌دار شده و باید نفقه او را دریافت کند. سردار این مساله را قبول ندارد و با وجود ارسال ماهیانه ۱۲ هزار روبل برای مادر بچه، قبول ندارد این بچه متعلق به او است. آلیا هم روی به اقدامات قانونی آورده و می‌خواهد ۲۰ درصد از حقوق سردار را که چیزی حدود ۷۵۰ هزار یورو است را دریافت کند. هویت این دختر کاملا مخفی است و فقط مشخص شده او در کازان زندگی می‌‌کند و در ماه می یک دختر به دنیا آورده است.

این مخفی بودن به درخواست خود او بوده و تنها وکلیش، آندری دمیترف است که پیگیری وضعیت را انجام می‌دهد و حاضر به مذاکره علنی با سردار شده است. این وکیل روسی گفت: آلیا نمی‌خواهد توجهات را جلب کند زیرا یک دختر ۵ ماهه دارد. او از سال ۲۰۱۹ با سردار رابطه‌ای طولانی داشته و مکاتباتی وجود دارد که این موضوع را تایید می‌کند.

این رسانه در این خصوص نوشته سردار آزمون هیچ‌گاه در انظار عمومی با زنان ظاهر نشده و حالا این مساله می‌تواند برای او مشکل‌ساز شود. به همین دلیل هم آزمون هیچ‌گاه درباره این مساله اظهارنظر نکرده است. وکیل او تمام ادعا‌ها را کذب خوانده اما دیمیتریف اعلام کرده وقتی مکالمه بین سردار و آلیا تایید نشده باشد می‌توان گفت شایعه ساخته شده اما وقتی پرونده در جریان است یعنی یک ادعا پذیرفته شده است.

طبق ادعای سایت روسی قرار است روز ۸ دسامبر (۱۷ آذر) در سن‌پترزبورگ یک جلسه برگزار شود اما خود سردار به دلیل بازی زنیت مقابل چلسی احتمالا در دادگاه حضور نخواهد داشت. امکان دارد در این جلسه آلیا، هویتش را فاش کند اما وکیلش اعلام کرده آلیا نمی‌خواهد پرونده خیلی دادگاهی شود و همه‌چیز باید مسالمت آمیز حل شود.

دیمیتریف گفت: ۱۲ هزار روبل ماهیانه از طرف خود سردار پرداخت نمی‌شود و اطرافیان او این کار را می‌کنند. ما مدارک‌مان را ارائه خواهیم کرد. اگر ماجرا شایعه است، چرا این کار انجام می‌شود؟ حتی خود آزمون یک نام پیشنهادی برای دختر داشته اما آلیا آن را قبول نکرده است. اگر سردار در جلسه ۱۷ آذر حضور نداشته باشد مشکلی نیست و با وکلای او در ارتباطیم. امیدواریم همه چیز حل شود. مدرکی مبنی بر مبلغ حقوق سردار شماهده نکرده‌ام اما آلیا طبق قانون می‌تواند ۲۵ درصد از حقوق سردار را دریافت کند که اگر دستمزد او ۳ میلییون یورو باشد، مبلغ دریافتی آلیا ۷۵۰ هزار یورو خواهد بود. احتمالا بزرگترین نفقه در روسیه. خروج سردار تاثیری در پرونده نخواهد داشت و پرونده در جریان است و در حال تکمیل آن هستیم.

پای مافیای روس وسط است؟

طرفداری نوشت: مشخص نیست چقدر می توان روی درستی این ادعا صحه گذاشت اما مافیای روسیه و نقش پر رنگ آن در فوتبال این کشور قابل انکار نیست. سال ها پیش یک روزنامه ورزشی با تیتر؛ «هشدار به ملی پوشان جوان فوتبال ایران / خطر برده داری در لیگ فوتبال روسیه» به این نکته اشاره کرده بود که رها شدن از قراردادی که در روسیه بسته می شود کار سختی است و از مدیران برنامه ایرانی فعال در فوتبال روسیه خواسته بود آینده فوتبالیست های ایرانی را قربانی سود مالی خود نکنند.

همان زمان مهدی حق تعالی، مدیر برنامه سردار آزمون و دو ایجنت دیگر که در فوتبال این کشور فعال بودند، مدعی شدند هیچ یک از فکت هایی که این روزنامه ورزشی آورده، صحت ندارد اما دو بازیکنی که در لیگ روسیه توپ زده بودند، این گزارش را تایید کردند و گفتند قراردادهایی که در روسیه بسته می شود کاملا یک طرفه و به نفع باشگاه است و خروج از آن کار ساده ای نیست.

حالا سردار آزمون می خواهد بعد از سال ها از فوتبال روسیه خارج شود و بعید نیست هیاهوی امروز بازی مافیای روسیه باشد.

وکیلی که به رسانه روس اعلام کرده آلیا، دختری در کازان از سردار به دادگاه شکایت کرده، شاید در روزهای آتی مدارک و مستنداتی ارائه کند که ادعایش به اثبات برسد اما تا این لحظه فقط یک نام ناقص و یک تاریخ وجود دارد؛ دادگاه هشتم دسامبر و ادعای دختری در کازان که از سردار نفقه می خواهد و به گفته وکیلش رکورد نفقه شکسته خواهد شد!

رسانه های ایرانی که امروز با تردید گزارش رسانه روس را منتشر کردند، امیدوارند این خبر دروغی بیش نباشد. اغلب رسانه ها امروز به این سمت و سو رفتند که احتمال دارد اخاذی یا حق سکوت در کار باشد. مشابه این اخاذی از چند بازیکن دیگر هم شده بود.

Share