رئیس کل دادگستری گیلان اعلام کرد:

اجرای عدالت نباید محصور به قشر خاصی باشد | افراد ناصالح در ساختار سالم، نمی‌توانند تخلف کنند

حجت‌الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه باید ساختار جامعه اصلاح شده و بر پایه عدالت مستقر باشد، افزود: افراد ناصالح نیز اگر در ساختار سالم قرار گیرند، نمی‌توانند تخلف کنند و اگر منشأ و گلوگاه‌های فساد شناسایی شده و با آنان برخورد شود جامعه سالم خواهد شد و مردم از آرامش و عدالت برخوردار خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست شورای قضایی استان گیلان به ریاست حجت‌الاسلام حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان مفهوم عدالت و چگونگی دستیابی به آن اظهار داشت: زمانی در جامعه عدالت حاکم می‌شود که تمامی مردم از آن برخوردار باشند و اجرای عدالت محصور به قشر خاصی نباشد.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه باید ساختار جامعه اصلاح شده و بر پایه عدالت مستقر باشد، افزود: افراد ناصالح نیز اگر در ساختار سالم قرار گیرند، نمی‌توانند تخلف کنند و اگر منشأ و گلوگاه‌های فساد شناسایی شده و با آنان برخورد شود جامعه سالم خواهد شد و مردم از آرامش و عدالت برخوردار خواهند شد.

در پایان این نشست با توجه به فرارسیدن ۱۸ آبان سالروز تاسیس شورای حل اختلاف، رئیس کل دادگستری استان با حضور در مجتمع شورای حل اختلاف گیلان ضمن بازدید از مجتمع حل اختلاف استان با کارکنان شورا در خصوص مشکلات آنان گفتگو نمود.

Share