انتصابی جالب در میراث فرهنگی؛

«چلمن سیزدهم» مدیر موزه ملی فرش ایران شد+ فیلم

خبرهای رسیده از مرکز ملی فرش حاکی از آن است که روز گذشته مراسم تودیع و معارفه رئیس این موزه برگزار شده است و سجاد نوروزیان که پیش از این توسط عزت‌الله ضرغامی در ستاد انتخاباتی به عنوان دستیار در حوزه کسب و کار در فضای مجازی معرفی شده بود، مسئولیت موزه فرش را بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل دیده بان ایران،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اعلام کرد: “سجاد نوروزیان” به عنوان مدیر جدید موزه فرش ایران منصوب شد.

پرهام جانفشان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار امیدواری کرد که با تغییر مدیریت در این موزه بتوان شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان، افزایش سمینارهای تخصصی و برنامه متنوع باشیم.

به اعتقاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، پیشتر با توجه به بعد مکانی این محل، مولفه های مورد اشاره مهجور مانده بود.جانفشان تاکید کرد: بی تردید مدیران جوان می توانند زمینه رشد و ارتقای فضاهای فرهنگی را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران یادآوری کرد: یکی از برنامه های مهم این نهاد مستندنگاری آثار و ثبت ملی اشیا موزه ها خواهد بود.

.به گزارش دیده بان ایران، سجاد نوروزیان، عضو انجمن «پیپ ایران» و معروف به چلمن سیزدهم است.روز گذشته مراسم تودیع و معارفه رئیس این موزه برگزار شده است و سجاد نوروزیان که پیش از این توسط عزت الله ضرغامی در ستاد انتخاباتی به عنوان دستیار در حوزه کسب و کار در فضای مجازی معرفی شده بود، مسئولیت موزه فرش را بر عهده گرفت.پیش از این پریسا بیضایی به مدت ۵ سال رئیس موزه فرش بود.

 

 

Share