دفاع از حرم، ادامه راه دفاع مقدس است

نامگذاری پست مسکن مهر رشت به نام شهید والا مقام مدافع حرم، محمد اتابه

داراب زاده گفت: شهدای حرم، ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند که با نثار جان خود، امنیت کشورمان را تضمین کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین نامگذاری پست مسکن مهر رشت به نام شهید والا مقام مدافع حرم، محمد اتابه، با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار، جانشین معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، رئیس سازمان بسیج کارمندان، نمایندگان استانداری گیلان، نمایندگان بنیاد شهید استان گیلان، خانواده معظم شهید والامقام محمد اتابه در محل پست ۲۰/۶۳ کیلوولت مسکن مهر رشت برگزار شد.
« بهمن داراب زاده» مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در این آیین گفت: شهدای مدافع حرم، آرامش و امنیت را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند و آسایش و امنیت امروز ما مدیون ایثار و جانفشانی آنها می باشد.
وی افزود: آینده نگری و درایت رهبر عظیم الشان ما و دلاورمردی و شجاعت سردارانی چون شهید سلیمانی ها و مدافعان حرم موجب شد تا امنیت را هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشورمان ایجاد کنیم تا از آسیب و حمله دشمنان در امان باشیم.
داراب زاده گفت: جنگ در سوریه و دفاع از حرم، ادامه راه دفاع مقدس است. چرا که نقشه اصلی دشمنان همانگونه که خود اعلام کرده اند در وهله اول ایران اسلامی است و مدافعان حرم با رشادت و ایثار خود فتنه دشمنان را در نطفه خفه کردند تا مثل همیشه بازنده اصلی برنامه های شومشان خودشان باشند.
مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به مقام معنوی شهدا گفت: مقام و جایگاه شهدای والامقام به حدی است که حضرت امام راحل با آن عظمت و جایگاه رفیع، آرزو داشتند تا با شهدا محشور شوند.
وی افزود: شهدای عزیز جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با مبارزه و جانفشانی، امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند. هدایت گر اصلی این شهدا خداوند متعال بود و بی شک اجر و مقام آنها در نزد خداوند بسیار بزرگ خواهد بود.
جانشین معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در این آیین گفت: شهید محمد اتابه از فرماندهان جوان و نخبه لشکر قدس گیلان بودند و بسیار شجاع و دلیر بودند و روحیات او به گونه ای بود که به راحتی افراد مجذوب او می شدند.
محمودی با اشاره به بخشی از سخنان سردار سپهبد شهید سلیمانی، افزود:شهدا قبل از شهادت، شهید زندگی می کنند. باید برای جاودانگی و ماندگاری همواره، روحیه جهاد و شهادت را زنده نگه داریم. باید در جاهایی که مشغول به کار هستیم عدالت را برقرار کنیم تا بتوانیم نام و یاد شهدا را برای همیشه زنده نگه داریم.
محمودی با تشکر ویژه از مدیر عامل برق گیلان برای برگزاری این مراسم ارزنده،گفت: برای امنیت کشورمان هزینه های زیادی کردیم و نباید بگذاریم این امنیت آسیب ببیند. یکی از راه هایی که می تواند امنیت کشورمان را در خطر بیندازد فضای مجازی است که باید به نحو درستی مدیریت شود.
در پایان این آئین، ضمن تجلیل از خانواده شهید والامقام مدافع حرم  با اهدا لوح سپاس پست مسکن مهر رشت به نام شهید والامقام مدافع حرم محمد اتابه نامگذاری شد.
همسر شهید بزرگوار محمد اتابه در حاشیه برگزاری این آیین گفت: باعث خوشحالی است که مسئولین کشورمان به فکر شهدا هستند و بدون آنکه درخواستی از ما برای برگزاری این مراسم انجام شود، این مراسم معنوی را برگزار کردند.

Share