طبق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان؛

محور پونل به خلخال در گیلان مسدود شد | تردد عادی در محورهای اصلی استان گیلان

طبق اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان محور پونل به خلخال در استان گیلان به دنبال بارندگی و احتمال ریزش کوه و نبود ایمنی کافی مسدود شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بر اساس گزارش سامانه اطلاعات راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، محور پونل به خلخال در این استان به دلیل بارندگی، احتمال ریزش کوه و نبود ایمنی کافی، تا اطلاع ثانوی مسدود است و در صورت بازگشایی این مسیر، از طریق مرکز اطلاع‌رسانی این اداره آگاهی داده خواهد شد.

بنا به همین گزارش، هم اینک تردد در محورهای اصلی استان گیلان به صورت عادی و روان می‌باشد و هیچگونه ترافیک جاده‌ای مشاهده نمی‌شود.

همچنین به دلیل بارش باران تمامی جاده‌های بین شهری گیلان لغزنده است و رانندگان برای تردد باید احتیاط و دقت بیشتری داشته باشند.

مرکز مدیریت راه استان توصیه کرد که مردم از ترددهای غیرضروری در چنین شرایط جوی پرهیز کنند، اما در صورت ضرورت با توجه به بارش باران و بدنبال آن لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

علاوه بر این محور ورودی منجیل به رودبار در جنوب استان گیلان و محدوده ورودی شهر رودبار نیز، از ترافیک سنگینی برخوردار است اما در سایر محورهای این استان ترافیک به صورت عادی و روان می‌باشد.

Share