بهزاد مقدم نیا بیان کرد:

عملکرد رئیس جمهور مایه آرامش و نوید روزهای خوب است

بهزاد مقدم نیا مدرس دانشگاه گفت: عملکرد رئیس جمهور طی این مدت چند ماهه و حضور میدانی‌اش در تمامی میادین، مایه آرامش و نوید روزهای خوب برای ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهزاد مقدم نیا مدرس دانشگاه گفت: عملکرد رئیس جمهور طی این مدت چند ماهه و حضور میدانی‌اش در تمامی میادین، مایه آرامش و نوید روزهای خوب برای ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه با مشاهده عملکرد آیت الله رئیسی طی همین مدت زمان کوتاه، فرق ما بین رئیس جمهور انقلابی و مردمی با مسئول بدون تعهد و بی‌تفاوت نسبت به مشکلات مردم کاملا مشهود است افزود: دکتر رئیسی در شرایطی در روزهای اوج کرونا در بخش‌های مختلف مرتبط با کرونا حضور میدانی داشتند که برخی از افراد مسئوول پیشین به واسطه حفظ جانشان و خطر ابتلا به کرونا حتی برای ارائه لایحه بودجه در صحن مجلس حضور پیدا نمیکردند و این مسوولیت مهم را به فرد دیگری واگذار می‌کردند.

مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه دیدار با غسال‌ها توسط رئیس جمهوری حس احترام فراوانی را نسبت به ایشان برانگیخت بیان کرد: یک مسئول بخاطر حفظ سلامتش حاضر نیست در صحن مجلس که یقینا به بهترین نحو به واسطه جلوگیری از شیوع کرونا ضد عفونی شده است حضور پیدا کند و رئیس جمهور دیگر با حضور در بین غسال‌ها که به نحوی در خط مقدم روزهای کرونایی مشغول فعالیت هستند به تجلیل و تقدیر از ارائه خدمات توسط آنان می‌پردازد.

مقدم نیا با تاکید به اینکه مردمان ایران اسلامی خدمتگزاران واقعی‌شان را به خوبی تشخیص می‌دهند تصریح کرد: اقدامات آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی بار دیگر یاد و خاطره شهید گرانقدر رجایی را برای مردم زنده کرده است.

وی به تاکیدات رئیس جمهور پیرامون کاهش قیمت اقلام ضروری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بر عکس مسئولین پیشین که همواره از افزایش قیمت‌ها در صبح جمعه مطلع می‌شدند، دکتر رئیسی موشکافانه بر تمامی اتفاقات دقت نظر و اِشرافیت کامل دارند و ان شاا با تمهیدات وی به زودی شاهد کاهش اجناس و بازگشت مجدد قدرت خرید در بین مردم باشیم.

Share