در مراسم معارفه شهردار خمام عنوان شد؛

دست رانت و بسترهای رانت‌ساز را از شهرداری خمام کوتاه می‌کنم

شهردار جدید خمام با اشاره به مسوولیت‌های قبلی خود در حوزه استانی و همچنین فرمانداری و شهرداری رشت، بر اشرافیت کامل خود به ساختارهای سیاسی و شهری شهرداری‌های رشت و خمام تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خمام‌نیوز، شهردار جدید خمام با اشاره به مسوولیت‌های قبلی خود در حوزه استانی و همچنین فرمانداری و شهرداری رشت، بر اشرافیت کامل خود به ساختارهای سیاسی و شهری شهرداری‌های رشت و خمام تاکید کرد.

ابوالحسن سیمایی در حاشیه مراسم معارفه‌ی خود که با حضور مردم و مسوولان در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد، عنوان کرد: اولویت اصلی اینجانب تمرکز بر روی توسعه عمرانی و مبلمان شهری به‌عنوان دغدغه شهروندان بوده، که از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر نارضایتی موجود از مجموعه شهرداری، افزود: برای اعتمادسازی از توان و ظرفیت خود استفاده نموده و ان‌شاءالله این‌مهم به‌زودی رقم خواهد خورد.

سیمایی همچنین از اقدامات لازم به‌منظور قطع رانت و بسترهای رانت‌ساز در حوزه شهرداری خبر داده و خاطرنشان کرد: حتما دست کسانی‌که در این‌حوزه فعالیت می‌کنند را قطع خواهم کرد.

اعتبار کل شهرستان ۱۲ میلیارد تومان است

به نقل از خوبان خبر؛ جلیل غیاثی امروز در مراسم معارفه شهردار جدید خمام با تجلیل از زحمات موسی فکور اظهار کرد: با تمام مشکلات موجود شهردار و شورای شهر خدمات شایانی به خمام کردند.

رئیس شورای شهر خمام با اشاره به مطالبات مردم از شورای شهر که در حوزه عمرانی، آب و برق و گاز بوده، افزود: متأسفانه با وجود اینکه شهرستانی نو پا هستیم امسال اعتبار کل شهرستان ۱۲ میلیارد تومان بود، یعنی شهر خمام و بخش‌های تابعه که اعتبار بخش خمام تنها سه میلیارد تومان می‌شود.

غیاثی با گله مندی از اعتبار کم شهر خمام بیان کرد: از مسؤولان بالادستی و استانی که روابط کشوری دارند به خمام نگاه ویژه داشته باشند و دست مردم و مسؤولان خمام را بگیرند.

رئیس شورای شهر خمام خطاب به شهردار جدید خمام بیان کرد: مادامی که منافع عمومی شهر و مردم به حق باشد پشت شهرداری خواهیم بود و امیدواریم جایگاه‌های اجرایی در شهر خمام ابزاری برای جناح‌های سیاسی نباشد و هدف خدمت به مردم باشد.

Share