در جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت مطرح شد:

تاکید بر حفظ جایگاه مطلوب شرکت برق منطقه ای گیلان در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی

دومین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت برق منطقه ای گیلان در سال ۱۴۰۰، در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ در دفتر مدیریت عامل شرکت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  دومین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت برق منطقه ای گیلان در سال ۱۴۰۰، در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ در دفتر مدیریت عامل شرکت برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، «بهمن داراب زاده» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ضمن تشکر از همه اعضا و واحدهای متولی شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد به دلیل کسب رتبه «دستگاه برتر» در ارزیابی سال ۱۳۹۹ جشنواره شهید رجایی استان، حفظ و ارتقاء جایگاه فعلی شرکت را موضوع بسیار مهمی دانستند و از کلیه معاونین و مدیران واحدهای متولی خواستند تا با بررسی نقاط قابل بهبود و نقاط قوت خود، با اتخاذ رویکرد بهبود مستمر، در مسیر ارتقاء عملکرد شرکت برق منطقه ای گیلان به منظور انجام بهینه وظایف و ارائه خدمات مطلوب در زمینه تامین برق مطمئن شهروندان کوشا باشند.

ایشان همچنین تاکید نمودند تا در جلسات آتی کمیته مدیریت عملکرد و کمیسیون توسعه مدیریت، بررسی دقیقی از عملکرد واحدها به تفکیک محورها، شاخص ها و زیرشاخص های ارزیابی عملکرد صورت پذیرفته و کلیه معاونت ها درخصوص کسب حداکثر آمادگی برای ارزیابی سال ۱۴۰۰ شرکت تمهیدات لازم را فراهم نمایند.

پس از آن در ادامه، مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری با ارائه اطلاعات مربوط به نتایج نهایی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ شرکت، از همکاری کلیه معاونین، مدیران و کارشناسان و سایر کارکنان شرکت در تحقق اهداف مندرج در شاخص های عملکردی جشنواره شهید رجایی تقدیر و تشکر نموده و گزارشی از وضعیت نمرات تخصیص یافته نهایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد شرکت (جشنواره شهید رجایی) ارائه دادند. در این گزارش، به تفکیک محورهای پنج گانه شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد، به ترتیب نمرات اولیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و نمرات نهایی اختصاص یافته پس از ثبت اعتراض ارائه و مورد بررسی اعضاء کمیسیون قرار گرفت.

در این جلسه همچنین درخصوص موضوع پروژه توسعه فرهنگ سازمانی شرکت برق منطقه ای گیلان و سنجش وضعیت تحقق برنامه های عملیاتی شرکت بحث و بررسی صورت گرفت.

Share