نیک انجام خبر داد؛

برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی طنزپهلو در فومن

پنجمین دوره جشنواره ملی طنزپهلو در فومن در روز پنجشنبه ۲۹مهرماه ۱۴۰۰در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با حضور هنرمندان کشوری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری پنجمین دوره جشنواره ملی طنزپهلو در فومن خبر داد.

یوسف نیک انجام اظهار داشت: شناسایی هنرمندان سراسر کشور در حوزه شعر و نثر طنز از اهداف این جشنواره است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه شانزده اثر برگزیده جشنواره طنز پهلو امسال شدند، افزود: در اردیبهشت ماه هرسال فراخوانی در حوزه هنری داده میشود و هنرمندان از سراسر کشور در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

وی افزود: امسال بیش از هزار اثر در قالب شعر، طنز، داستان کوتاه برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که پس از داوری هیات داوران جشنواره به سرپرستی استاد رضا رفیع سه اثر در حوزه شعر طنز، سه اثر در حوزه نثر طنز و همچنین ده اثر درحوزه شعر ونثر طنز شایسته تقدیر شدند

نیک انجام یادآور شد: امسال بخاطر شرایط کرونایی برنامه با تاخیر در روز پنجشنبه ۲۹مهرماه ۱۴۰۰در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با حضور هنرمندان کشوری رضا رفیع(مجری قندپهلو)، رسول نجفیان(هنرمند سینما و تلویزیون)، فرامرز ریحان صفت (شاعر، نویسنده، طنز پرداز)و هنرمندان استانی و کشوری برگزار می شود.

در پایان نشست خبری رییس ارشاد فومن با خبرنگاران از پوستر پنجمین جشنواره طنز پهلو رونمایی شد.

Share