معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:

واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد آغاز شد+ جزئیات ثبت نام

معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بیش از ۱۰۰ مرکز واکسیناسیون این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بیش از ۱۰۰ مرکز واکسیناسیون این دانشگاه خبر داد.

همایون رستگارزاده افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بارگذاری اطلاعات تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه‌های مرجع واکسیناسون، فرایند واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از صبح امروز (شنبه ۲۰ شهریور) در تمام مراکز واکسیناسیون این دانشگاه آغاز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یکصد مرکز واکسیناسیون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور تجهیز و فعال شده است، گفت: این مراکز از امروز آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که ثبت‌نام آن‌ها در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا انجام شده باشد، هستند.

معاون توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: تمام دانشجویان این دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا این دانشگاه به آدرس http://azadhr.healthehr.ir برای نوبت‌گیری تزریق واکسن در پایگاه‌های اختصاصی دانشگاه در سطح کشور اقدام کنند.

وی ادامه داد: در صورت بروز هرگونه مشکل در سامانه یا روند ثبت‌نام، دانشجویان می‌توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی خود، به پایگاه‌های واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور مراجعه کنند.

رستگارزاده اظهار داشت: با توجه به جمعیت دانشجویان استان تهران، ۱۶ مرکز واکسیناسیون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تهران اعم از واحد علوم پزشکی آزاد تهران، واحد تهران شمال، تهران شرق، تهران غرب، تهران جنوب، علوم و تحقیقات، واحدهای استان تهران شامل ورامین، شهر قدس، پرند، شهریار و دماوند فعال و آماده واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی گفت: تمامی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی که اقدام به ثبت انتخاب واحد کرده‌اند با در دست داشتن برگه انتخاب واحد و ارائه شماره دانشجویی خود، می‌توانند با مراجعه به مراکز اختصاصی واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

Share