فرماندار رودسر خبر داد؛

هزینه ۲۰ میلیارد تومانی در بخش توسعه و اصلاح شبکه برق رودسر

فرماندار رودسر، از بهره برداری بالغ بر ۱۸۰ پروژه بزرگ و کوچک در رودسر همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان فقط در بخش توسعه و اصلاح شبکه برق شهرستان هزینه کردیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدمهدی مظفری با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و بهره برداری از پروژه های عمرانی و عام المنفعه در شهرستان رودسر، اظهار کرد: با توجه به اهتمام و پیگیری کارگزاران دولت در سطح شهرستان، استان و کشور در سال ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری بالغ بر ۱۸۰ پروژه بزرگ و کوچک در رودسر باشیم.

وی با بیان اینکه پروژه های مذکور از محل منابع دولتی و بخش خصوصی تامین مالی شده است، افزود: برای بهره برداری از پروژه های هفته دولت شهرستان رودسر بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار رودسر، از ایجاد ۲۰۵۵ اشتغال موقت و ۱۰۱ اشتغال دائم خبر داد و خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان فقط در بخش توسعه و اصلاح شبکه برق شهرستان هزینه کردیم.

مظفری، همچنین از افتتاح پروژه های کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و گفت: ۱۰ پروژه مسکن محرومین آماده بهره برداری در هفته دولت است.

وی با اشاره به افتتاح خدماتی توسط شهرداری های رودسر، رحیم آباد، چابکسر و کلاچای، اضافه کرد: در حوزه بنیاد مسکن نیز ۱۶ پروژه آماده افتتاح داریم که شامل آسفالت، بهسازی معابر، دیواره حفاظتی و طرح هادی روستایی است.

Share