با نظر علی نظرمحمدی؛

علی عشوری‌زاد، مربی تیم فوتبال چوکا تالش شد

با صلاحدید علی نظرمحمدی، علی عشوری‌زاد به عنوان دستیار اول به کادرفنی چوکای تالش اضافه شد. او سابقه مربیگری و دستیاری نظرمحمدی در تیم‌های سپیدرود رشت و رایکا بابل را در کارنامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، با صلاحدید علی نظرمحمدی، علی عشوری‌زاد به عنوان دستیار اول به کادرفنی چوکای تالش اضافه شد.

عشوری‌زاد سابقه مربیگری و دستیاری نظرمحمدی در تیم‌های سپیدرود رشت و رایکا بابل را در کارنامه دارد.

علی عشوری‌زاد در دهم مرداد ۱۳۵۹ در خمام، شهرستان رشت به دنیا آمد و سال‌های ابتدایی فوتبال خود را در ردۀ نوجوانان و جوانان باشگاه فوتبال شهرداری خمام سپری کرد و در ردۀ امید به ملوان بندرانزلی پیوست.

پس از یکسال به تیم فوتبال بزرگسالان ملوان بندرانزلی دعوت شد، پگاه گیلان، سایپا کرج، استیل آذین تهران و داماش گیلان دیگر تیم‌هایی هستند که وی سابقۀ بازی در آن‌ها را دارد.

عشوری‌زاد در فصل ۱۳۸۶دورۀ ششم لیگ برتر فوتبال ایران (لیگ خلیج فارس) در تیم فوتبال سایپا کرج به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

او در باشگاه فوتبال سپیدرود رشت کمک مربی بود و موفق شد تا همراه سپیدرود و سرمربیگری علی نظرمحمدی از لیگ دستۀ دوم به لیگ دستۀ اول و سپس لیگ برتر صعود کند و یک فصل نیز در لیگ برتر به مربیگری بپردازد.

تیم چوکا تالش فصل گذشته در لیگ دسته یک فوتبال ایران شانزدهم شد و به لیگ دسته دو فوتبال ایران سقوط کرد و این فصل به دنبال بازگشت مجدد به لیگ دسته یک فوتبال ایران است.

چوکایی‌ها در فصل گذشته نیمکت با ثباتی نداشتند و تالشی‌ها که فصل را با هادی شکوری آغاز کرده بودند، در ادامه لطیفی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و در پایان هفته ۲۱ ام، مهدی پاشازاده به جای مهاجم سابق استقلال سرمربی چوکا شد.

مدیران باشگاه چوکا در پایان هفته ۲۷ام و پس از شکست این تیم مقابل فجرشهید سپاسی شیراز به دلیل هجمه‌ای که از سوی هواداران روی پاشازاده ایجاد شده بود، به درخواست آن‌ها پاسخ مثبت دادند و فرشاد پیوس را به تالش بازگردانده‌اند ولی در نهایت سقوط کردند.

Share