مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرد:

سامانه بارشی در گیلان ضعیف می‌شود | از استقرار در کنار رودخانه خودداری کنید

محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه امروز به طور متناوب در گیلان باران می‌بارد گفت: از فردا این سامانه بارشی در گیلان ضعیف می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه به طور متناوب در گیلان باران می‌بارد، گفت: از فردا این سامانه بارشی در گیلان ضعیف می‌شود.

محمد دادرس افزود : الگو‌های هواشناسی از ورود سامانه بارشی دیگر از اواخر روز سه شنبه حکایت دارد که از اواخر وقت سه شنبه و روز چهارشنبه بارش‌ها شدید پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه در این مدت آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های گیلان دور از انتظار نیست به شهروندان توصیه کرد از استقرار در کنار رودخانه خودداری کنند.

وی افزود: در ۲ روز گذشته دمای هوای گیلان ۱۰ تا ۱۵ درجه سیلسیوس کاهش داشت.

وی گفت: دیروز بیشترین بارش در گیلان از رضوانشهر با ۱۶۰ میلی متر و کمترین بارش از منجیل با یک دهم میلی متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه دمای هوای شهر رشت در حال حاضر ۲۱ درجه سلسیوس است و رطوبت هوا هم در شهر رشت ۹۵ درجه است.

محمد دادرس گفت : در ۲۴ ساعت گذشته منجیل با دمای ۲۷ درجه سلسیوس و اسب وونی با ۱۲ درجه به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مناطق استان گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی گیلان افزود : دریا تا پایان هفته مواج است و برای فعالیت‌های دریایی نامناسب است.

Share