حضور در قطعه بهشت

بازدید سرزده شهردار رشت از سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری

شهردار رشت به صورت سرزده از سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری و همچنین قطعه بهشت (ویژه متوفیان کرونا) بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محمد احمدی شهردار رشت صبح امروز جمعه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ به صورت سرزده از سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری و همچنین قطعه بهشت (ویژه متوفیان کرونا) بازدید کرد.

شهردار رشت ضمن تقدیر از تلاش سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری در بحران شیوع کرونا اظهار داشت: در کنار تلاش کادر درمان، کارکنان سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری رشت از ابتدای شیوع ویروس کرونا مجدانه و بصورت تمام وقت حتی در روزهای تعطیل در خط مقدم ارائه خدمات به خانواده متوفیان کرونایی قرار دارند و تلاش‌ها و زحمات کارکنان سازمان مدیریت آرامستانها در خدمت‌رسانی به مردم قابل تقدیر است.

سید محمد احمدی با حضور در قطعه بهشت (ویژه متوفیان کرونا) از فعالیت‌ها و اقدامات در حال اجرای سازمان مدیریت آرامستانها در این قطعه بازدید کرد و روند خدمت‌رسانی به مراجعین را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه از ساختمان اداری، مرکز خدمات متوفیان، غسالخانه و سایر بخشهای سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری بازدید کرد و ضمن گفت و گو با مدیران و کارکنان این واحدها و قدردانی از زحمات آنان، در جریان آمار و گزارش اقدامات و خدمات این سازمان قرار گرفت.

Share