رییس سازمان آتش‌نشانی رشت خبر داد:

از آبگرفتگی معابر رشت تا سقوط درختان | عملیات آتش نشانی در سطح شهر

رییس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: تا ساعت ۹:۱۵ دقیقه هستیم ۴ مورد سقوط درخت و ۱۹ مورد آبگرفتگی در سطح شهر به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهرام مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی شهروندان و هم میهمان عزیز به گشت زنی ۱۱ خودروی آتش نشانی در سطح شهر از ساعت ۶ صبح امروز خبر داد و گفت: تا ساعت ۹:۱۵ دقیقه هستیم ۴ مورد سقوط درخت و ۱۹ مورد آبگرفتگی در سطح شهر به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به یک مورد سقوط درخت در خیابان ۱۰۴ گلسار و آسیب دیدن خودروی سواری پارک شده افزود: در این حوادث به کسی آسیب جانی نرسید و تیم های اعزامی نسبت به ایمن سازی و برشکاری و تمهیدات انتقال درخت اقدام کردند.

مومنی به امدادرسانی تیم های گشت زنی به خودروهای گیر افتاده در سطح شهر خبر داد و افزود: تیم های اعزامی آتش نشانان موارد گزارش آبگرفتگی منازل مسکونی را نیز بوسیله موتور پمپ های اعزامی مرتفع کردند.

وی با اشاره به آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۸:۱۹ دقیقه در کوچه ۳۰ رشتیان و اعزام ۲۲ آتش نشان و ۸ خودروی اطفایی، گفت: بر اثر اتصال در سیستم سیم کشی هود آشپزخانه موجبات آتش سوزی و دود گرفتگی فراهم شد که سریعا توسط تیم های اعزامی مهار شد و گسترشی نداشت.

همین گزارش حاکی است: گزارش روز بارانی ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ در حال تکمیل است و اطلاعات کامل به حضور ارسال خواهد شد.

Share