برای سومین سال متوالی؛

کسب رتبه سوم روابط عمومی آبفای گیلان در جشنواره ارزیابی عملکرد وزارت نیرو

دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در سال ۱۳۹۹ به رتبه سوم دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، این شرکت در رشته انتشارات و مستندسازی مقام سوم را کسب کرد.

در متن لوح تقدیر صدیقه ببران مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو خطاب به لیلا علیزاده مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان آمده است؛

سومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، فرصتی است که تلاش‌های همکاران ما در روابط عمومی‌های صنعت را به منصه ظهور رساند و عملکرد آنان را در معرض داوری اساتید نامدار این حوزه قرار داد.

تلاش مجدانه و موثر شما و کسب مقام سوم در رشته انتشارات و مستندسازی را در این جشنواره ارج می‌نهم و امیدوارم در ادامه این مسیر شاهد ارتقای روزافزون عملکرد روابط عمومی‌های وزارت نیرو در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

بنابراین گزارش؛ دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان پیش از این نیز در دو دوره قبلی جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در بخش آموزش همگانی موفق به کسب مقام سوم شده بود و برای سومین سال متوالی حائز رتبه در این جشنواره شد.

گفتنی است این جشنواره با حضور ۱۲۷ شرکت کننده از شرکتهای آب منطقه‌ای، برق منطقه‌ای، توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب و مدیریت تولید برق در سطح کشور برگزار شد که بیش از ۲۹۹۵ اثر در قالب ۱۴ محور برای ارزیابی ارائه شد.

Share