خبرنگاران شرف خود را در گرو آگاهی‌رسانی به جامعه گذاشتند

پیام مدیرعامل آبفای گیلان به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار

مدیرعامل آبفای گیلان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد و اظهار داشت: خبرنگاران، نخبگانی هستند که شرف خود را در گرو آگاهی‌رسانی و اطلاع دادن دقیق به جامعه گذاشته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محسن حسینی سالکده، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد و اظهار داشت: خبرنگاران، نخبگانی هستند که شرف خود را در گرو آگاهی‌رسانی و اطلاع دادن دقیق به جامعه گذاشته‌اند.

متن پیام به شرح زیر است:

خبرنگاران به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز هستند. هفدهم مردادماه، که به پاسداشت خدمات ارزشمند اصحاب رسانه، به نام «روز خبرنگار» مزین شده است، فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می‌دهند و صداقت، حقانیت نوشته‌هایشان است.

خبرنگاران، نخبگانی هستند که شرف خود را در گرو آگاهی‌رسانی و اطلاع دادن دقیق به جامعه گذاشته‌اند، بی‌شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات این عزیزان است.

ضمن گرامیداشت سالروز شهادت «محمود صارمی» و تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌های صمیمانه شما خبرنگاران رسانه‌ها با شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، از تلاش‌های خستگی ناپذیر و ارزشمندتان که شایسته بهترین تکریم‌ها هستید قدردانی می‌کنم و از خداوند منان توفیق روزافزون تمامی خبرنگاران در عرصه حساس رسانه‌ای کشورمان را آرزومندم.»

سید محسن حسینی سالکده
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

Share