دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر گیلان در جمع گروه‌های مطالبه‌گر مردمی:

مسئولان گیلان از اتفاقات خوزستان عبرت بگیرند

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر گیلان ضمن ابراز تأسف از اتفاقات خوزستان گفت: گیلان هم آبستن اتفاقات زیادی است که راه‌حل آن تمکین مسئولان نسبت به مطالبات مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام‌ سجاد سرافراز در جمع گروه‌های مطالبه‌گر مردمی گیلان در دفتر این نهاد در رشت با اشاره به مطالبات به‌حق مردم در قالب گروه‌های مردمی مطالبه‌گر اظهار کرد: گروه‌های مردمی وارد مصادیق بسیار جدی و اثربخش شدند که می‌تواند اثر مستقیم در کارآمدی دوایر حاکمیتی در استان داشته باشد و زمینه‌های امیدواری مردم به اصلاح را تضمین کند.

وی با تأکید بر ترویج فریضه الهی امربه‌معروف و نهی از منکر توسط مردم در تمامی ابعاد افزود: مسئولان گیلانی حتماً باید نسبت به این مطالبات به‌حق تمکین کنند و زمینه‌های بی‌تفاوتی نسبت به اتفاقات جاری در جامعه را از بین ببرند.

مسئول ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به برخی مطالبات مردم گیلان تصریح کرد: مطالبات گروه‌های مردمی مطالبه‌گر در گیلان نسبت به کیفیت واگذاری زمین در منطقه آزاد انزلی، دریافتی‌های مبهم در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مطالبات مردم روستای خرشک، مبادلات مالی با طرف خارجی و اعتراض کارگری در پروژه سد نیروگاه شفارود، کیفیت مدیریت منابع آب در استان کاملاً به‌حق بوده است.

سرافراز با بیان اینکه ستاد با همه توان خود نقش حمایتی‌اش را ایفا و تا نقطه پایانی پیگیری خواهد کرد، گفت: کمک به تشکیل جمعیت‌های مردمی اقدام به صدور مجوز فعالیت در عرصه‌ی امربه‌معروف و نهی از منکر کرده و در این راستا بالغ‌بر ۵۰ گروه مردمی مطالبه‌گر شکل‌گرفته است.

Share