نماینده مردم صومعه‌ سرا در مجلس تاکید کرد:

بیماران کرونایی در محوطه بیمارستان می‌خوابند | وضعیت اسفناک شیوع کرونا در شمال

نماینده مردم صومعه سرا گفت: صومعه سرا از دیشب تا الان بالاترین آمار کشته شدگان را از زمان شیوع ویروس کرونا داشته است. وضعیت به هم خورده است و دارو و تجهیزات در داروخانه ها و بیمارستان ها وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدکاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز (چهار‌شنبه، ۲۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکری ضمن انتقاد از نبود تجهیزات و دارو در استان‌های شمالی کشور گفت: بالاترین میزان فوتی‌ها را صومعه‌سرا در طول تاریخ خود طی روز گذشته داشته است، لطفا تیمی تشکیل دهید تا از استا‌ن‌هایی مانند مازندران، گیلان، گلستان و سایر استان‌ها با وضعیتی مشابه و خطرناک بازدید کنند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت کاملاً بهم ریخته است و بیماران در خیابان و حیاط بیمارستان خوابانده می‌شوند، اکثر استان‌ها دارای وضعیتی مشابه هستند بنابراین از سپاه بخواهید تا بیمارستان های صحرایی خود را تجهیز و برپا کنند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: امروز مجمع نمایندگان استان گیلان و مازندران نامه‌ای را به بنده ارائه کردند که طی آن از مردم خواسته‌اند از مسافرت به این استان‌ها به دلیل شیوع بی حد و حصر کرونا خودداری کنند.

وی خواستار ورود جدی وزارت بهداشت برای حل مشکل بیماران کرونایی در این استان‌ها شد و تأکید کرد: از مردم بزرگوار و فهیم کشورمان استدعا داریم که امان دهند و فعلاً به این استان‌ها سفر نکنند.

Share