فرمانده پلیس راه تالش - صومعه سرا خبر داد؛

جلوگیری از تورهای غیرمجاز در رضوانشهر | برخورد با ۲ دستگاه اتوبوس و ۴ دستگاه پاترول

از ورود یک دستگاه مینی بوس از مبدا مشهد و همچنین ۲ دستگاه اتوبوس تور گردشگری از مبدا کرج به مقصد رضوانشهر و ییلاقات جلوگیری بعمل آمد که پس از اعمال قانون به مبدا برگشت داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده پلیس راه رضوانشهر، تالش و صومعه سرا، در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از تورهای گردشگری غیرمجاز به رضوانشهر جلوگیری به عمل آورد.

صبح روز چهارشنبه بیست و هفتم مردادماه سرهنگ احمد رضا کرامتی گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص اعمال محدودیت تردد، از ورود یک دستگاه مینی بوس از مبدا مشهد و همچنین ۲ دستگاه اتوبوس تور گردشگری از مبدا کرج به مقصد رضوانشهر و ییلاقات جلوگیری بعمل آمد که پس از اعمال قانون به مبدا برگشت داده شد.

وی اضافه کرد: طی هماهنگی های بعمل آمده بین ۲ دستگاه اتوبوس با ۴ دستگاه خودروی پاترول که گردشگران را به مناطق ییلاقات رضوانشهر و تالش انتقال دهند، که پس از برخورد پلیس با آنان، هر ۴ دستگاه خودروی پاترول به دلیل نقض قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال قانون و به پارکیگ انتقال داده شدند.

فرمانده پلیس راه رضوانشهر، تالش و صومعه سرا افزود: در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا از تاریخ ۲۵ مرداد تا به امروز حدود ۵۰۰ خودوری پلاک غیر بومی هر کدام به مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون، ۲۵ خودرو به دلیل مخدوش کردن پلاک ها اعمال قانون و به پارکینگ انتقال و همچنین ۲۳۰ مورد پلاک غیر بومی نیز در ورودی شهرستان رضوانشهر برگشت داده شده است.

سرهنگ کرامتی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور، مسافران عزیز از تردد های غیر ضروری به استان گیلان و شهرستان های رضوانشهر و تالش خوداری نمایند.

Share