دیارمیرزا گزارش می دهد؛

اولین جلسه شورای ششم آستارا لغو شد | کاندیداهای احتمالی برای پست شهرداری آستارا

اولین جلسه شورای اسلامی شهر آستارا به دلیل غیبت غیر موجه سه نفر از اعضای این شورا عصر روز پنجشنبه لغو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای اسلامی بندر آستارا در اولین جلسه رسمی شورا بیان کرد: جلسه امروز با دعوت رسمی از اعضای جلسه برگزار شد، اما به دلیل غیبت غیر موجه سه نفر از ۷ عضو اصلی شورای اسلامی این شهر لغو شد.

میثم الوان پور با اشاره به اینکه با هیچ کسی زاویه و مشکلی نداریم، تصریح کرد: طبق قانون با ۶ جلسه غیبت متوالی اعضا مراتب به شورای حل اختلاف استان ارجاع داده می شود.

الوان پور با اشاره به اینکه دستور اولین جلسه در جهت تصمیم برای انتخاب شهردار است، بیان کرد: ما ۷ نفر منتخب مردم آستارا هستیم و نباید در مسائل و مدیریت شهری تعلل داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی آستارا در پایان این جلسه با اشاره به اینکه بعد از جمع بندی و توافق نظر گزینه های احتمالی پست شهردار به سمع و نظر مردم می رسد، بیان کرد: در میان چهار گزینه پیشنهادی یاشار سلوکی از کارمندان شهرداری و احد نجار از اعضای اسبق شورای اسلامی شهر آستارا گزینه‌های محتمل هستند و تا اطلاع ثانوی به احتمال زیاد سلوکی به سمت سرپرستی شهرداری آستارا منصوب خواهد شد.

در این جلسه میثم الوان پور، وحید ورودی، یاشین کمالی و محمدرضا صفرخواه حاضر و فرهاد محسنی، سروش وظیفه و فرهاد قنایی غایب بودند.

Share