نوبخت: نمی‌توان با ساختارهای قدیم کسب و کار را توسعه داد

افتتاح مرکز خدمات فناوری کسب و کار گیلان با حضور معاون رئیس‌جمهوری

مرکز خدمات فناوری کسب و کار گیلان با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان در رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر امروز (جمعه) با حضور دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و دکتر ارسلان زارع استاندار، مرکز خدمات فناوری کسب و کار گیلان افتتاح شد.

محمد باقر نوبخت در حاشیه افتتاح مرکز فناوری و کسب و کار گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز نمی‌توان با ساختارهای قدیم کسب و کار را توسعه داد، اظهار کرد: باید از فناوری‌های نوین و شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه کسب و کارها بهره برد.

وی به افتتاح مرکز فناوری و کسب و کار گیلان اشاره کرد و افزود: افتتاح این مرکز در همین راستا بوده و انتظار می‌رود بتواند خدمات و حمایت‌های لازم را در اختیار کارآفرینان قرار دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم توجه به توسعه کسب و کارها در گیلان، گفت: باید بسترهای لازم برای این کار در سطح استان فراهم شود و این مرکز در این زمینه نقش آفرین است.

این مرکز با زیربنای سه هزار و ۸۵۳ مترمربع و هزینه ۱۹۰ میلیارد ریالی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از محل منابع اعتباری ملی، استانی و داخلی احداث شده است.

Share