رضایی: منتخبین شوراها امانتدار رای مردم باشند

اعضای هیات رئیسه شورای شهرهای آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر مشخص شد

اعضای هیات رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آئین تحلیف (مراسم سوگند) اعضاء ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر همزمان با سراسر استان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه باحضور اعضاء جدید شورای اسلامی آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر، به ریاست استاندار گیلان، از طریق ویدئو کنفرانس بصورت سراسری برگزار گردید.

رضائی در این جلسه ضمن تبریک به اعضاء جدید شورای شهر از خدمات اعضاء سابق شورای شهر آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در ادامه با بیان اینکه آستانه اشرفیه یکی از پرشور‌ترین حوزه‌های انتخابیه در بحث مشارکت بود، گفت: میزان مشارکت در آستانه اشرفیه از میانگین استانی و کشوری بالاتر بود و این یک افتخار است.

رضایی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری مبارزه با فساد را از شوراها خواستار شد و گفت: مطالبات مردم با شفافیت در سایه اجرای قانون و تمسک به قانون پیگیری شود.

وی با بیان اینکه کارگزاران از حقوق مردم مطلع باشند تصریح کرد: تقارن سالروز پذیرش خلافت توسط امام علی علیه السلام و مراسم تحلیف شورا را به فال نیک گرفته و لازم است که نامه ۵۳ علی (ع) به مالک اشتر مورد مطالعه قرار بگیرد تا کارگزاران درباره حقوق مردم آگاه باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه منتخبین شوراها امانتدار رای مردم باشند گفت: از تلاش‌های شوراهای گذشته برای رفع مشکلات و مطالبات مردم تشکر می‌کنیم و انتظار داریم که شوراهای منتخب از فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنند و امانتدار رای مردم با مسیولیتی که به شورا سپرده شده باشند.

در پایان پس از رای گیری اعضاء، روسای شورای شهر آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر انتخاب شدند:

با برگزاری انتخابات هیات رئیسه آستانه اشرفیه، عباس نورحسینی به عنوان رئیس شورای اسلامی آستانه اشرفیه انتخاب شد.

در این انتخابات به ترتیب اقایان عباس عالم نایب رئیس، صادق مقدادی خزانه دار و وحید قربانی سخنگو و حسن حبیب‌پور منشی شدند.

هیات رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرکیاشهر بشرح ذیل انتخاب گردیدند.

با برگزاری انتخابات هیات رئیسه، حاتم پورباقری به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بندرکیاشهر انتخاب شد.

در این انتخابات آقایان ابراهیم حقانی نایب رئیس، فرید اسماعیل زاده خزانه دار و آقای محمد جانعلی‌پور سخنگو و آقای حمید ثانی منشی شدند.

Share