آتش نشانی رشت خبر داد؛

نجات سه شهروند گرفتار در تل دود و آتش | اتصال در سیم کشی برق حادثه ساز شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: در پی آتش سوزی در یک خانه ویلایی در خیابان تختی رشت، ۳۱ آتش نشان به همراه ۹ خودوروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آتش سوزی خانه ویلایی در ساعت۱۳:۳۸ امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۰ به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی از اعزام ۳۱ آتش نشان و افسر ارشد بهمراه ۹ خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در خیابان تختی کوچه کاسپین خبر داد.

وی با بیان اینکه سریعا تیم جستجو و نجات به داخل ساختمان ورود داشتند، افزود: سریعا از دو مسیر کوچه های ( تقی زاده و تحویلداری) نسبت به خارج کردن مرد و زن ( ۸۰ _۸۶ سال) و مرد ۴۵ ساله اقدام کردند.

مومنی از تلاش آتش نشانان برای مهار آتش و جلوگیری از گسترش آتش سوزی خبر داد و افزود: علت آتش سوزی اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه کولر اسپیلت اعلام شد.

این مسوول از دود گرفتگی سه نجات یافته خبر داد که با توجه به اقدامات انجام گرفته حال عمومی شأن خوب است، گفت: در حین نجات یک آتش نشان از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شد که به مرکز درمانی پورسینا انتقال یافت.

با توجه به استعلام از مالک ؛ خانه ویلایی سالها بیمه آتش سوزی بوده اما سال جاری بعلت کسالت و عدم پی گیری مالک تمدید نشده است و حالا بیمه ندارد.

Share