واکنش کاربران فضای مجازی؛

قبض برق نجومی علی کریمی دردسرساز شد

این روزها قطعی مکرر برق صدای همه را در آورده و علی کریمی هم از این قائده مستثنی نبوده و بارها در اینستاگرامش نسبت به این قضیه واکنش نشان داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی کریمی با انتقاد از اوضاع برق، قبض برق خود را منتشر کرد و نوشت: «با این اوضاع برق با یک روز تاخیر پرداخت، اخطار قطع. فقط خدا باید به داد ما برسه»

اما کاربران فضای مجازی با مشاهده مبلغ قبض (چهار میلیون و ششصت و سی هزار تومان) واکنش‌های جالبی نشان دادند که در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده‌ایم.

? ‏سوال: علی کریمی چی تو خونش روشن میکنه که ۴/۶۳۰/۰۰۰ تومن قبض برقش میاد؟!

? ‏پول قبض برق کااااخ علی‌کریمی حقوق دو ماه یه کارگره، (۴میلیون ۶۰۰ هزار) بعد شاکی هم هست که چرا بهش اخطار قطعی برق دادن.

? ‏منم اگه قبض برق خونه‌مون ۴ میلیون بیاد و خیلی راحت بتونم پرداختش کنم، در مورد همه چی نظر میدم آقای علی کریمی.

? طرف اندازه یه نیروگاه، برق مصرف کرده، بعد میگه چرا یه روز تاخیر کنم تو پرداخت، برقم قطع میشه؟ د لامصب، مصرف برقت هم اندازه مصرف برق چند تا شهره بعد میخوای پرداخت هم نکنی؟ شاکی هم هستی تازه؟؟

? علی آقای کریمی تو خونه ماین میکنی که تو یک ماه پول برقت بیشتر از چهار میلیون و نیم میاد؟

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور گفت:در واقع منزل آقای کریمی بسیار بزرگ بوده و عمارت تلقی می شود. برق ۱۰۰ آمپر سه فاز خانگی است، متوسط مصرف ماهیانه در کل دوره‌ها بیش از ۷۰۰۰ کیلووات ساعت بوده است.

وی بیان کرد: امثال این عمارت‌ها زیاد هستند عمارت‌هایی که ۱۵۰،۲۵۰ ،۴۰۰ و بالای ۸۰۰ آمپر خریداری کرده اند و در شرایط کمبود باید به اجبار برق صنایع قطع شود و سپس تبعات گرانی را هم به بار بیاورد. ارزش این عمارت‌ها هم در واقع به متری ۲۵۰ میلیون تومان به بالا می رسد.

 

Share