سرهنگ پاسدار حبیبی:

غرب با تمام ابزارهای فرهنگی برای از بین بردن حجاب بانوان ایرانی تلاش می‌کند

حبیبی با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی استان گیلان در برنامه ریزی‌های خود توجه بیشتری به برنامه‌های عفاف و حجاب داشته باشند گفت: برنامه‌های متعدد درباره اثرات بدحجابی بر جامعه در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی استان گیلان لازم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، جانشین سپاه قدس در امور اقشار و متخصصین بسیج، به مناسبت روز حجاب و عفاف اظهار داشت: یکی از اهداف شوم جامعه غرب برای عملی کردن سیاست‌های استثمارگرایانه خود در جامعه اسلامی ایران هدف قرار دادن عفاف و حجاب است.

وی با اشاره به اینکه غرب با تمام ابزارهای فرهنگی خود برای از بین بردن عفت و حجاب بانوان ایرانی تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: جامعه عفیف و محجوب، سیاست‌های استثمارگرایانه غرب را پس ‌می‌زند.

حبیبی با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی استان گیلان در برنامه ریزی‌های خود توجه بیشتری به برنامه‌های عفاف و حجاب داشته باشند، گفت: برنامه‌های متعدد درباره اثرات بدحجابی بر جامعه در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی استان گیلان لازم است.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب نباید مورد بهره برداری‌های سیاسی مسئولان دولتی قرار گیرد، عنوان داشت: مسئولان فرهنگی کشور بیش از اقدامات موثر برای ترویج عفاف و حجاب به شعار دادن می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با ارائه مدل‌های آموزشی غلط و شکست خورده غربی تحت پوشش سند آموزشی جامعه بین المللی به‌دنبال تغییر و تخریب فرهنگ اسلامی و ایرانی هستند، گفت: دولت باید مانع اجرای اهداف شوم دشمنان شود.

حبیبی دخیل کردن فرهنگ غربی تحت عنوان سند بین المللی در پایه‌های آموزشی کشور که آیندگان کشور هستند را عامل هنجارشکنی و بی‌بند و باری خواند و اذعان داشت: آیندگان ایران اسلامی باید با فرهنگ اسلامی و جهادی رشد پیدا کنند.

جانشین سپاه قدس دراموراقشاربسیج تصریح کرد: ماهواره‌ها، فضای مجازی و سایبری و صنعت مد و لباس از دیگر ابزارهایی هستند که دشمنان برای لطمه زدن به فرهنگ اسلامی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

Share