فرماندار املش تاکید کرد:

عملی نشدن وعده‌های راهداری در برطرف کردن مشکلات راه‌ها و پل های تخریبی شهرستان املش

 نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین متذکر شد: زیر سازی و آسفالت محور هلودشت به خصیب دشت که از محورهای مهم توریستی و گردشگری است در قالب طرح ابرار قرار گرفته اما همچنان مغفول مانده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد رنجبر نیاول، فرماندار املش گفت: ادارات شهرستان املش بیش از پیش از ظرفیت خبرنگاران در جهت انعکاس عملکرد دستگاه متبوع خود استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: حداقل توقع مردم از مسئولان اینست که در ارائه خدمات بدون منت و تبعیض رفتار کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان با تاکید بر اینکه همه مدیران باید تا روزی که مسئولیت دارند با جدیت به انجام وظایف محوله بپردازند، گفت: در انجام وظیفه، هیچ سستی و اهمال کاری از سوی هیچ مسئولی در شهرستان پذیرفته نیست.

وی با انتقاد شدید از عملکرد اداره کل راهداری استان، خواستار تشکیل کارگروهی جهت برطرف کردن مشکلات راه های روستایی و مواصلاتی ییلاقات املش علی الخصوص پل های کیازنیک و لرداسرا شد.

 رنجبر نیاول با تاکید براینکه اداره کل راهداری باید به واسطه کوهستانی بودن بیشتر مناطق ییلاقی، نگاه ویژه ای به شهرستان املش داشته باشند، گفت: در دیدارهایی که با مردم این مناطق داریم، بیشتر مردم از وضعیت راههای روستایی به شدت گله‌مند هستند.

وی در خصوص پروژه های مهم عمرانی‌حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این شهرستان که غالبا متوقف یا به صورت نیمه فعال در آمده اند، گفت: پل کیازنیک (املش) از محل اعتبارات ملی و پل کشاورز و لرداسرا از محل اعتبارات حوادث تامین اعتبار شد، ولی متاسفانه پل کیازنیک تاکنون با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۵ درصد تقریبا راکد مانده است.

فرماندار در خصوص پل لرداسرا نیز افزود: مرمت پل لرداسرا که در حال انجام بود در ماه گذشته با حادثه تلخ در گذشت یکی از کارگران زحمتکش در محل پروژه، بطور کامل عملیات پروژه متوقف و بلاتکلیف مانده است.

اگر این پل به شرایط عادی برنگردد قطعا مردم منطقه در فصل بارش با مشکلات عدیده از جمله عدم تردد و عبور و مرور روبه رو خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین متذکر شد: زیر سازی و آسفالت محور هلودشت به خصیب دشت که از محورهای مهم توریستی و گردشگری است در قالب طرح ابرار قرار گرفته اما همچنان مغفول مانده است.

وی همچنین در خصوص راه های مناطق ییلاقی که سالیان متمادی مردم با مشکل تردد مواجه هستند، یادآور شد: راه مواصلاتی‌ شَوَک به ملکوت‌ از وضعیت نامناسبی برخوردار است که باعث نارضایتی بسیار مردم شده است، که متاسفانه علی رغم وعده های فراوان هیچ اقدام مناسبی تاکنون صورت نگرفته است.

 وی در پایان گفت: گرچه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عملکرد خوبی داشته که جا دارد از زحماتشان تشکر کنم اما موضوعات مطروحه از مواردی بوده که نیاز به توجه بیشتری در حوزه اداره کل دارد. وعده‌های راهداری در برطرف کردن مشکلات راه‌ها و پل های تخریبی شهرستان عملی نمی‌شود.

Share