رمضانپور نرگسی تاکید کرد؛

شهردار رشت شیوه نامه زمینهای نسقی را اجرایی کند|چرا زحمات شورا را نادیده می گیرید؟

رمضانپور نرگسی گفت: شهردار رشت چرا زحمات شورا و دیگر صاحب نظران قضایی، حقوقی، فنی و … را در تصویب شیوه‌نامه زمینهای نسقی نادیده میگیرد ؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای شهر رشت با تقدیر از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: عزیزان ما علیرغم تمام اختلاف نظرهای مربوط به نحوه برگزاری، رد صلاحیت‌ها و شمارش آرا همچنین طرح سئوال از شهردار داشتند همانند آقای حاجی‌پور بزرگوار منت گذاشتند و در این جلسه حضور یافتند که از آنان تقدیر و تشکر میکنم.
احمد رمضانپور نرگسی ادامه داد: ما ۲۵ روز فرصت داریم و این تکلیف و بار سنگینی که بر دوش ما توسط مردم قرار داده شده را به سر منزل مقصود برسانیم. بنده نیز از تک تک شما عزیزان یاد گرفته‌ام که به آرای مردم احترام بگذاریم و در عین حال با همان انرژی، توان و ظرفیت سابق بتوانیم این دوران را پشت سر بگذاریم. ترک کردن صحن شورا، برگزار ننمودن کمیسیونها، توهین به آرای مردم می‌باشد.
رئیس شورا تأکید کرد: در این ایام اتحاد و وحدت ما میتواند یک نقش آفرینی برای آینده داشته باشد. مردم ما را رصد می‌کنند، اگر بتوانیم جلسات صحن و کمیسیونهای شورا را به همان شکل برگزار کنیم، مردم قضاوت خواهند کرد. از یک سال قبل زمانی که شما عزیزان مسئولیت سنگین سال چهارم ریاست را بر عهده بنده گذاشتید، از همان زمان گفتم که در انتخابات شورای ششم شرکت نخواهم کرد اما این قول را دادم که به قید حیات با همان شور و انرژی تا پایان عمر شورای پنجم خدمت‌گذاری به مردم را دریغ نخواهم کرد.
رمضانپور افزود: ما که یک عمر کار سیاسی و اجرایی انجام داده‌ایم، بار مسئولیت بر دوشمان سنگین‌تر است. یکی از گلایه‌های بنده از آقای شهردار این است که چرا زحمات شورای پنجم را در خصوص شیوه نامه زمینهای نسقی، علیرغم تصویب و ابلاغ به شهرداری هنوز به مرحله اجرا در نیامده است؟ بنده بارها تأکید کرده‌ام که باید به شرح وظایف خود عمل کنیم و از دیگران اجازه نگیریم. اگر فردا یک زلزله کوچک در این شهر بیاید، چه کسی پاسخگوی وضعیت ساخت و سازهای اتفاق افتاده در شهر رشت است؟
رمضانپور در پایان تاکید کرد که این شیوه نامه با الگوبرداری از دیگر کلانشهر تنظیم گردیده و از نظر صاحب نظران قضایی، حقوقی و فنی استفاده شده است. لذا انتظار ما از شهردار این است که هر چه سریعتر نسبت به ابلاغ آن اقدام نماید.

Share