فرماندار تالش اعلام کرد:

دستگیری یکی از منتخبان شورای شهر تالش شایعه و کذب محض است

محمد حسین شاهکویی، فرماندار تالش اظهار کرد: ادعای چند فعال شبکه‌های اجتماعی مبنی بر دستگیری یکی از منتخبان شورای اسلامی شهر تالش به اتهام خرید و فروش رای، شایعه و کذب محض است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار تالش گفت: ادعای چند فعال شبکه‌های اجتماعی مبنی بر دستگیری یکی از منتخبان شورای اسلامی شهر تالش به اتهام خرید و فروش رای، شایعه و کذب محض است.

محمد حسین شاهکویی با اشاره به صحت و سلامت انتخابات ۲۸ خرداد ماه در شهرستان تالش، انتشار شایعه بی‌اساس و بی‌پایه را مغایر با هدف و جایگاه متعالی فعالان رسانه‌ها دانسته است.

وی با ارج نهادن به جایگاه رسانه‌های متعهد در تنویر و هدایت افکار عمومی، شایعه و خبر کذب و غیرواقعی را زمینه ساز تشویش اذهان عمومی اعلام کرده و از فعالان فضای مجازی خواسته از انتشار شایعه بی‌اساس و بیهوده که بهانه به دست بدخواهان و دشمنان می‌دهد، خودداری کنند.

بر اساس اعلام فرمانداری تالش، در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در پنج شهر این شهرستان ۳۴۷ شعبه اخذ رای دایر شده بود و ۷۵ شعبه در مناطق شهری و ۲۷۲ شعبه در روستاها بود و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات مشارکت می‌کردند و نتایج آن با اعلام رسمی فرمانداری تالش در ۲۹ خرداد ماه رسانه‌ای شد.

Share