محمدرضا احمدی سنگری؛

برخی مسئولان اولویت‌ها را تشخیص نمی‌دهند | مردم در اعتراض ها آرامش خود را حفظ کنند

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مسئولین وزارت نیرو از زمستان باید برای جمع آوری مزارع ارز دیجیتال اقدام می کردند تا در تابستان با قطعی برق روبرو نشویم، گفت: واقعا مسئولین اولویت ها را تشخیص نمی دهند و ضرورت کشور را نمی‌دانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا احمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قطعی برق این روزهای کشور و مشکلاتی که این موضوع برای مردم ایجاد کرده است، گفت: این موضوع نشان از بی کفایتی برخی مسئولان ذیربط دارد، این که گفته شود مزرعه ارز دیجیتال ایجاد کردند دلیل خوبی نیست، اگر قرار بود مزارع استخراج رمز ارز ایجاد شود ابتدا مسئولان ذیربط باید زیرساخت مورد نیاز را به صورت جداگانه فراهم می کردند، یعنی به صورت مجزا نیروگاه هایی تاسیس می‌شد که بتواند برق مورد نیاز این مزارع را تامین کند نه اینکه از برق مصارف خانگی و صنعتی استفاده کنند و کشور را اینگونه با مشکل روبرو سازند.

نماینده مردم رشت افزود: این مردم نباید پس از گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی تاوان بی کفایتی برخی مسئولان را بپردازند، اگرچه مردم ما این نجابت و بزرگواری را دارند که در اعتراض های خود نسبت به این موضوع آرامش خود را حفظ می‌کنند، چون به خوبی می‌دانند دشمنان منتظر نشسته اند تا به هر بهانه ای به کشور ما آسیب وارد کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: واقعا مسئولان اولویت ها را تشخیص نمی دهند و ضرورت کشور را نمی‌دانند. قبل از آغاز فصل گرما وقتی می‌دانستند در این فصل با مشکل برق روبرو می‌شویم باید زیرساخت ها را فراهم می‌ساختند، یعنی از زمستان باید برای جمع آوری مزارع ارز دیجیتال اقدام می کردند.

وی ادامه داد: بسیاری از منازل آپارتمانی است و وقتی برق قطع می‌شود دسترسی به آب هم با مشکل روبرو می‌شود و با وجود این وضعیت کرونا و گرما در برخی از مناطق کشور، در کنار قطعی برق نه آب آشامیدنی وجود دارد نه آب استحمام.

نماینده مردم رشت تاکید کرد: باید توجه کنیم بسیاری از بیماران کرونایی خودشان را در منازل قرنطینه کرده‌اند، حال با وجود گرما و قطعی برق تنفس برای آن ها دشوار می‌شود، خردسالان و نوزادان طاقت این گرما را ندارند، مردم با ما تماس می گیرند و از مشکلات این روزها و گرما می‌گویند، یکی از عزیزان گفت هنگام قطعی برق برای چند لحظه رهایی از گرمای خانه از کولر خودرو استفاده کردیم ولی عده ای همین خودرو را هم ندارند.

احمدی در پایان گفت: این مشکلات بی کفایتی برخی مسئولان را می‌رساند، این مسائل موجب شد که روزهای پایانی این دولت را هم با خاطرات بدی سپری کنیم.

Share