وزیر نیرو اعلام کرد:

۲۹۰ طرح صنعت آب و برق تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

رضا اردکانیان، وزیر نیرو گفت: ۲۹۰ طرح صنعت آب و برق با سرمایه‌گذاری ۶۴ هزار میلیارد تومان تا پایان سالجاری در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رضا اردکانیان در آیین افتتاح طرح تصفیه خانه شهر بافق یزد افزود: تاکنون ۵۴ طرح از این تعداد به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه ریزی‌ها فارغ از انتخابات و تغییر دولت است و اعتقاد داریم مردم از یک دستگاه خدماتی مانند وزارت نیرو انتطار این را ندارند که اختلالی در خدمت‌رسانی انجام شود، تصریح کرد: بحث این وزیر و این دولت نیست، بحث مظلومیت نظامی است که برای پایداری آن‌ها خون‌ها داده شده است.

اردکانیان افزود: حق مسلم مردم است که در کنار کمبودها و کاستی‌ها، داشته‌های آن‌ها هم مطرح شود؛ باید احساس رضایتمندی در مردم به وجود آید وگرنه همه باختیم.

اردکانیان با اشاره به اینکه پویش «هر هفته الف_ ب_ ایران» از نیمه سال ۹۸ در کشور آغاز شده است، افزود: از جانب دولت‌ها و رفت و آمدهای دولت باید تحرک و نشاط بیشتر و روحیه قوی‌تر عاید مردم شود.

اردکانیان در ادامه به دیگر خدمات دولت در کشور اشاره کرد و یادآور شد: در دولت تدبیر و امید، هرماه یک تصفیه خانه فاضلاب راه اندازی شد؛ امروز به ۷۰ روستای استان یزد شبکه آب پایدار وصل می‌شود که ۲۰ روستا مربوط به بافق است.

وزیر نیرو با بیان اینکه آبرسانی از نوع اتصال به شبکه پایدار یکی از حرکتهای ارزنده در دولت تدبیر و امید است، اضافه کرد: قبل از دولت یازدهم یک میلیون جمعیت روستایی از شبکه آب پایدار بهره‌مند بودند که اکنون این رقم به ۱۰ میلیون رسیده است.

وی اظهار داشت: امروز پروژه‌های بزرگی با سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در استان یزد عملیاتی می‌شود که مهمترین آن تصفیه خانه فاضلاب است.

رضا اردکانیان وزیر نیرو روز سه شنبه برای افتتاح ۱۵ طرح بخش صنعت آب و برق یزد با سرمایه‌گذاری ۶۷۶ میلیارد تومان و نیز آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح آب و فاضلاب با پیش بینی پنج هزار و ۷۲۹ میلیارد تومان هزینه وارد یزد شد.

Share