هلال احمر گیلان خبر داد؛

کشف جسد مرد ۳۵ ساله در حوالی سد سنگر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از پایان عملیات جستجوی پیکر مرد مغروق ۳۵ ساله در رودخانه سپیدرود شهربیجار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به گزارش مغروق مردی ۳۵ ساله به سامانه ۱۱۲، گفت: تیم‌های امدادی از ۷۲ ساعت گذشته سریعا در محل حاضر و در جستجوی فرد مذکور بودند.

سیاوش غلامی با بیان اینکه از روز گذشته تیم واکنش سریع، شعبه رشت، ‌شعبه آستانه اشرفیه و پایگاه های اطراف به منطقه مذکور اعزام شدند، گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از صبح روز جاری از شعب رودبار و انزلی به محل مورد نظر اعزام شدند، همچنین عوامل امدادی جمعیت با لجستیک مورد نیاز و ۴ فروند قایق تا پایان عملیات و پیدا شدن فرد مورد نظر در محل حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به پیدا شدن پیکر مغروق اظهار کرد: پس از عملیات جستجو طی ۴ روز، پیکر مغروق در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ساعت ۱۱:۰۰ توسط عوامل امدادی هلال احمر در حوالی سد سنگر کشف و تحویل نیروی انتظامی شد.

غلامی با اشاره به اینکه متولی امر جستجوی غریق از وظایف هلال احمر نیست، افزود: متولی امر جستجوی غریق هلال احمر نیست و در این راستا، کلیه دستگاه های متولی اقدامات لازم را در این زمینه انجام خواهند داد و جمعیت نیز همکاری های لازم را انجام خواهد داد.

سیاوش غلامی ضمن توصیه به مردم مبنی بر حضور مردم در رودخانه ها و کانال های آب اذعان داشت: مردم گرانقدرمان از حضور در رودخانه، کانال های آب و حاشیه های آن به هر دلیلی جدا خودداری کنند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: مردم در صورت نیاز به خدمات این جمعیت با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس گیرند.

Share