وزارت بهداشت اعلام کرد:

کرونا جان ۱۳۴نفر دیگر را گرفت

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۳۴نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۸۲ هزار و ۳۵۱نفر رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در اطلاعیه روز سه شنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است: از دیروز تا امروز (۲۵ خرداد ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۲۱۶ هزار نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۲۶۰نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۴۹هزار و ۶۴۸نفر رسید.

تاکنون دو میلیون و ۶۸۳هزار و ۲۱۰نفراز بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. سه هزار و ۳۹۴نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و ۲۱ میلیون و ۸۱۷نفرو ۷۴۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش، اکنون ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت آبی قرار ندارد.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تاکنون چهار میلیون و ۳۵۲ هزار و ۹۶۱نفر دوز اول واکسن کرونا و ۸۶۹ هزارو ۹۸۳نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به پنج میلیون و ۲۳۲هزار و ۹۴۴ دوز رسید.

Share