دهه کرامت فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ نبوی و اهل بیت (ع) است

پیام تبریک” فاطمه شیرزاد”به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)” روز دختر و آغاز دهه کرامت

فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت ضمن گرامیداشت آغاز دهه کرامتاین دهه را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ نبوی و اهل بیت (ع) خواند و افزود: این روز مبارک و بزرگ، فرصت نابی برای توجه به سیره و رفتار این بانوی بزرگوار و همچنین تکریم و پاسداشت جایگاه دختران باعفت و پاک سرشت کشورمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را تبریک گفت.

عضو شورای شهر رشت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن یکم ذی القعده، ولادت مبارک حضرت فاطمه معصومه (س) که به روز دختر نامگذاری شده است و آغاز دهه کرامت را به همه دختران عفیف ایران اسلامی تبریک گفت.

فاطمه شیرزاد ضمن گرامیداشت آغاز دهه کرامت این دهه را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ نبوی و اهل بیت (ع) خواند و افزود: این روز مبارک و بزرگ، فرصت نابی برای توجه به سیره و رفتار این بانوی بزرگوار و همچنین تکریم و پاسداشت جایگاه دختران باعفت و پاک سرشت کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه نقش دختران در کانون خانواده همواره در دین اسلام مورد توجه قرار گرفته، گفت: نیمی از جمعیت جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند و تربیت صحیح و در سایه تعالیم اسلامی فرزندان دختر در خانواده ها که همین دختران بعدها مادران آینده خواهند شد، بسیار حایز اهمیت است.

شیرزاد در پایان تصریح کرد: امیدوارم منش، شخصیت و راه زندگی بانوی بزرگوار، حضرت معصومه سلام الله علیها الگوی نابی برای دختران جامعه ما باشد.

Share