آقازاده با انتقاد از قطع مکرر برق؛

وزیر نیرو باید پاسخگو باشد | رفتار آقایان هیچ گاه فراموش نمی‌شود

سیدعلی آقازاده، نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر نیرو باید پاسخگو باشد و مجلس به راحتی از این موضوع نمی‌گذرد، افزود: مردم با ضعف مدیریت و رفتار غیر حرفه‌ای دولت آشنایی دارند اما قطعا رفتار آقایان را هیچ گاه فراموش نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدعلی آقازاده با اشاره به قطعی مکرر برق که به حق منجر به آزرگی خاطر مردم شده است، اظهار کرد: بحث کمبود و خشکسالی موجود یک طرف اما اینکه متولیان امر پیش بینی لازم را در مدیریت این موضوع نداشته و امروز هم پاسخگو نیستند قابل پذیرش نیست.

وی با انتقاد از عدم برآوردهای لازم ودقیق در توزیع و رفع مشکلات، گفت: ضعف مدیریت، ضعف توزیع و همچنان‌ عدم ترمیم و اصلاح به موقع شبکه‌ها از چشم مجلس پنهان نمانده و با حساسیت پیگیر خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر نیرو باید پاسخگو باشد و مجلس به راحتی از این موضوع نمی‌گذرد، افزود: مردم با ضعف مدیریت و رفتار غیر حرفه‌ای دولت آشنایی دارند اما قطعا رفتار آقایان را هیچ گاه فراموش نمی‌کنند.

آقازاده با بیان اینکه وزیر نیرو در صورت‌ عدم پاسخگویی باید منتظر برخورد جدی مجلس باشد، گفت: به وزیر نیرو تذکر می‌دهیم درصورت ادامه‌دار بودن این روند غیر منطقی سوال و تذکر از مجلس در انتطار او خواهد بود.

Share