شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد:

هفتمین طرح فراگیر همزمان با سراسر کشور در گیلان با موفقیت اجرا شد

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی استان گیلان اعلام کرد که هفتمین اقدام فراگیر(سومین اقدام فراگیر سال جاری) با محوریت گذر موفق از پیک تابستان درشرکت توزیع برق استان گیلان اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با سراسر کشور، هفتمین اقدام فراگیر(سومین اقدام فراگیر سال جاری) با محوریت گذر موفق از پیک تابستان درشرکت توزیع برق استان گیلان اجرا شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی استان گیلان اعلام کرد: در راستای تداوم مانورهای سراسری بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع در سال گذشته، سومین مانور هماهنگ کشوری شرکت‌های توزیع در سال ۱۴۰۰ با حضور اکیپ‌های عملیاتی به منظور پایش کاهش الگوی مصرف ادارات و ارگان‌های اجرایی به میزان ۵۰ درصد در ساعت کاری و ۱۰ درصد در پایان ساعت اداری و اطمینان از تعدیل مصرف برق ادارات در تعطیلات به منظور عبور از پیک تابستان با موفقیت اجرا شد.

براساس این گزارش؛ مانور در استان گیلان باهدف گذر موفق از پیک تابستان سال جاری و با اجرای تعدیل روشنایی معابر شهری و بین شهری، شناسایی نقاط قابل بهبود شبکه و رفع اتصالات سست، مقابله با دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز، ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری با ۳۹ اکیپ عملیاتی، ۳۱۹ نفر ساعت و قریب به ۴۰ خودروی سبک و سنگین پیگیری شد.

گفتنی است؛ رصد و اصلاح نقاط آسیب دیده شبکه در سراسر استان در زمان برگزاری اقدام فراگیر، در دستور کار تمامی نیروهای عملیاتی و پشتبانی قرار داشت.

Share