معرفی انواع کلاه های شاپویی لبه دار

کلاه های گرد و لبه پهن از جمله کلاه هایی است که امروزه مورد توجه بسیاری افراد (بلاگر ها، سلبریتی ها، مدل ها)  و به ویژه افرادی که در زمینه مد و فشن فعالیت می کنند قرار گرفته است.

 

کلاه های گرد و لبه پهن از جمله کلاه هایی است که امروزه مورد توجه بسیاری افراد (بلاگر ها، سلبریتی ها ، مدل ها)  و به ویژه افرادی که در زمینه مد و فشن فعالیت می کنند قرار گرفته است.

تنوع در این مدل کلاه ها زیاد است اما معروفترین آن ها کلاه های خاخامی و فدورا هستند که می توانید مجموعه ای از آن ها را با تنوع رنگی بالا در آرتینا مشاهده کنید.

از این دو مدل کلاه در عکاسی های روزانه و آتلیه ها زیاد استفاده می شود و اخیرا هنرمندان، بازیگران و بلاگر ها به وفور در ویدئو ها و عکس های خود از این مدل سرپوش ها استفاده می کنند.

نام گذاری کلاه خاخامی برگرفته از خاخام های یهودی است که از این کلاه ها در مجالس، مراسم مذهبی و کارناوال ها استفاده می کنند و از جمله کلاه های رسمی آن ها محسوب می شود.

تلفظ صحیح آن کلاه خاخامی است که به اشتباه خاخانی هم گفته می شود.

از لحاظ رنگ شناسی، کلاه با توجه به رنگ لباس انتخاب می شود، این انتخاب برای بانوان که گستره رنگ و طرح زیادی در لباس ها دارند بسیار وسیع است.

کت وشلوار برای آقایان گزینه خوبی برای ست کردن با کلاه های فدورایی و کلاه های پهلوی است.

بیشترین رنگ مورد استفاده در کلاه های شاپویی برای آقایان مشکی و رنگ های تیره است که هم با لباس های روشن و هم با لباس های تیره به راحتی ست می شود.

از لحاظ جنسی کلا ههای خاخامی مجلسی و رسمی از جنس پشم طبیعی یا مصنوعی و یا نمد تهیه می شوند که مقاومت بالایی در برابر خم شدن و ضربه دارند.

نمونه هایی از کلاه فدورا از جنس های پلی استر کنفی و حصیری نیز در بازار وجود دارند که هر کدام کاربردهای  متفاوتی دارند .

کلاه های ساحلی

همانطوری که از نام آن مشخص است در کنار ساحل و در تفریح و مسافرت کلاهِ کاربردی محسوب می شود و مشخصه اصلی آن آفتابگیری و خنک بودن است.

جنس کلاه های ساحلی به گونه ای است که معمولا سبک و قابل شستشو همراه به خشک شوندگی سریع  هستند.

آرتینا مجموعه ای تخصصی در زمینه ملزومات و اکسسوری های فانتزی می باشد که کالکشنی ویژه از کلاه های تابستانی، زمستانی، فرمالیته و مجلسی را همراه با پیشنهادات و تخفیف های ویژه ارائه می دهد.

 

Share