زاکانی در جشن پیروزی رئیسی؛

مردم غرب‌گرایان را استیضاح کردند | باید شعار و رقابت به عمل و رفاقت مبدل شود

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید شعار و رقابت به عمل و رفاقت مبدل شود، گفت: خوشحال هستیم که انقلاب را از دست نااهلان نجات دادیم، باید جریان غرب‌گرا را استیضاح کنیم و این امر به دست شما پای صندوق رأی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علیرضا زاکانی امروز در جشن شکرانه حضور ملت ایران پای صندوق‌های رأی و پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات، اظهار کرد: هزاران درود و سلام بر امام و شهدا و شمایی که در مشهد سکونت می‌کنید، درود بر امام خامنه‌ای که ۳۲ سال پس از امام خمینی (ره) بار انقلاب را به دوش کشیدند و درود بر منتخب مردم، آیت الله رئیسی.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز، روزی است که باید رقابت را به رفاقت و انسجام ملی تبدیل کنیم، شعار را به عمل و اقدام در جهت تحقق اهداف نظام مبدل کنیم.

وی افزود: خوشحال هستیم که انقلاب را از دست نااهلان نجات دادیم، باید جریان غرب‌گرا را استیضاح کنیم و این امر به دست شما پای صندوق رأی صورت گرفت.

زاکانی با ابراز اینکه خوشحال هستیم که آه مردم پاگیر کسانی شد که هنوز با آن‌ها کار داریم، متذکر شد: امروز روز بخور در رو و انشاءخوانی تمام شده است، امروز مردم ایران موفق به تطهیر و شست‌وشوی انقلاب شدند، ما عادت نداریم سیاه‌نمایی کنیم اما عده‌ای ما را به خاک سیاه نشاندند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در دوره دوازده و یازدهم انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت ۷۰ درصدی رقم خورد، این دولت با کارشکنی، مشارکتی نزدیک به ۵۰ درصد را با کارنامه سیاه خود تحویل دولت بعد داد، کسانی که وعده می‌دادند تا با شعار تهی سر ملت را شیره بمالند و در مقابل بیگانگان پایشان می‌لرزید، جای خود را به سید اولاد پیغمبر دادند.

وی بیان کرد: ما امروز در سرآغاز یک مسیر هستیم و کار تازه شروع شده است، روی صحبت من با مسؤولان اشراف‌زاده است؛ بنا نیست مسؤولان نظام در استخرهایی شنا کنند که پیش از انقلاب بیگانگان شنا می‌کردند.

زاکانی با بیان اینکه امروز واقعا جای شهدا و حاج قاسم خالی است، یادآور شد: امام خمینی (ره) گفته بودند، نگذارید انقلاب دست نااهلان بیفتد، اما افتاد و شما با انتخاب درست مسیر ساخت ایرانی سرسبز را درست کردید، بنا نبود در انقلاب ما پدری شرمنده فرزندش شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۴۳ روز دیگه سیدی از خاندان آل رسول در قامت ریاست جمهوری در خدمت رهبری عزیزتر از جان و نوکری شما مردم ظاهر می‌شود که افتخاری برای جریان انقلاب است، امیدواریم آنچه که در انقلاب فراموش شده بود را به یاد آوریم.

وی با بیان اینکه مسؤولانی مردمی هستند که نوکر شما بوده و در مقابل آمریکا و دشمنان برای گرفتن حق شما می‌ایستند، ادامه داد: کسانی که طعم کلام امام (ره) را چشیده باشند، قدرت را نه برای طعمه و خانواده خود بلکه برای خدمت به مردم می‌خواهند.

زاکانی عنوان کرد: این صدای مردم است، بر خلاف بی‌عرضگی و عملکرد بد این دولت پای صندوق رأی حاضر شدند تا به امام خامنه‌ای بگویند، در دوره اسلام هم کسانی بودند که ائمه را تنها گذاشتند، هیهات که ما شما رهبر بزرگ را تنها بگذاریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت شریف ایران! دوره سختی را پشت سر گذاشتیم، آمده بودند ملت را از امام جامعه جدا و به‌جای خدمت، خیانت کنند و به پیشواز عدالت و به فضل الهی پیشرفت ایران اسلامی می‌رویم.

فرامین رهبر باید سرلوحه قرار گیرد

وی با تاکید بر اینکه باید آنچه که فرمایش و فرامین رهبرمان است و خواسته مردم ایران سرلوحه قرار گیرد، عنوان کرد: ما مقابل ستمگران ایستاده‌ایم و وعده می‌دهیم این قیام باعث ایجاد ایرانی قوی از نظر مادی و معنوی و زمینه‌ساز ظهور حضرت بقیه الله (عج) می‌شود و ستمگران مدتی بعد به شما التماس می‌کنند.

زاکانی با دعوت مردم به سر دادن شعار «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست کرد»، تشریح کرد: روزی از ۴۳ کشور به رژیم بعثی کمک کردند اما رزمندگان ما پا پس نکشیدند و امروز شما ملت در مسیر آن شهدا قرار گرفته‌اید و با شکستن کمر مفسدان نفس شما مردم باز می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ما شاهد خواهیم بود که با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه که از خارج انگشت به دهان بصیرت ایشان هستند، اما برخی مسؤولان ناسپاسی می‌کنند، رئیس جمهوری آگاه، عادل، مردمی و جهادی به مسند می‌نشیند.

Share