اعترافات هولناک مرد جنایتکار؛

محاکمه مرد جنایتکار به خاطر قتل ۲ دخترش!

مرد جنایتکاری که دو دخترش را به‌همراه پدر و مادر همسرش در اقدامی هولناک به‌قتل رسانده بود از جنبه عمومی جرم به‌خاطر قتل دو فرزندش محاکمه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایران، مرد جنایتکاری که دو دخترش را به‌همراه پدر و مادر همسرش در اقدامی هولناک به‌قتل رسانده بود از جنبه عمومی جرم به‌خاطر قتل دو فرزندش محاکمه شد.

این جنایت فجیع ساعت یک بامداد بیست‌وچهارم مهر سال ۹۷ در منطقه نبرد تهران رخ داد. مرد جوانی که خبر را به مأموران کلانتری اطلاع داده بود، گفت: برادرم مرتکب جنایت هولناکی شده است.

او دو دختر جوانش را به قتل رسانده و پدر و مادر همسرش را نیز کشته بعد هم با بریدن رگ‌های دستش اقدام به خودزنی کرده است که او را به بیمارستان رساندم. وقتی مأموران پلیس به خانه مورد نظر در خیابان نصر سوم محلاتی رفتند با جنازه‌های خونین سولماز ۱۹ ساله، ساناز ۱۷ ساله، سبز علی۷۹ساله و بمانی۷۰ساله روبه‌رو شدند که گلوی هرچهار نفر بریده شده بود. جنازه‌ها به پزشکی قانونی منتقل شد.

پس‌از بهبود متهم، وی در بازجویی‌ها گفت: من و همسرم ۲۴ سال قبل در مطب یک پزشک با هم آشنا شدیم و با هم ازدواج کردیم. من‌شغل آزاد دارم و زندگی خوبی داشتیم و صاحب دو فرزند بودیم. دختر بزرگمان دانشجوی رشته حقوق و دختر کوچکمان دبیرستانی بود. اما از چهار سال قبل اختلاف‌های من و همسرم شروع شد و طلاق گرفتیم اما چون دو دختر بزرگ داشتیم به‌همسرم گفتم برای خاطر بچه‌ها با هم زندگی کنیم. بعد هم او را به عقد موقت خودم درآوردم اما همسرم ناسازگاری می‌کرد و توجهی به من نداشت.

هرچقدر سعی می‌کردم توجهش را جلب کنم فایده نداشت بعد هم یک روز از خانه رفت و دیگر برنگشت. با او تماس گرفتم اما جوابم را نمی‌داد چند بار از پدر و مادرش خواستم تا به من بگویند همسرم کجا پنهان شده اما آن‌ها هم جواب نمی‌دادند. آخرین بار به بهانه اینکه قصد دارم به‌شمال کشور بروم و ویلایم را بفروشم از پدر و مادر همسرم خواستم تا به خانه‌مان بیایند تا دخترانم تنها نباشند. من آن‌ها را عامل اختلاف با همسرم می‌دانستم به‌همین خاطر چند لیوان شیر موز درست کردم و تعدادی قرص خواب‌آور داخل آن ریخته و آن را در یخچال گذاشتم.

دخترانم و پدر و مادر همسرم از شیر موز مسموم خوردند و ساعتی بعد خوابیدند. من اول سراغ دختر بزرگم رفتم. می‌خواستم با دستانم او را خفه کنم اما نشد به‌همین خاطر با چاقوی آشپزخانه گلویش را بریدم. سپس سراغ ساناز رفتم و او را هم کشتم و بعد پدر و مادر همسرم را که در اتاق پذیرایی خوابیده بودند کشتم.

پس‌ از اعترافات هولناک مرد جنایتکار وی برای انجام آزمایش‌های روانی به پزشکی قانونی معرفی شد اما کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند وی به اختلال روانی خاصی مبتلا نیست به این ترتیب کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده بعد از اینکه همسر سابق متهم درخواست قصاص را مطرح کرد پس از دفاعیات متهم در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را به یکبار قصاص و پرداخت دیه محکوم کردند.

اما با توجه به اینکه بر اساس قانون مجازات اسلامی متهم به‌خاطر قتل دو دخترش قصاص نمی‌شود وی یکبار دیگر در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت تا از جنبه عمومی جرم درباره قتل دخترانش محاکمه شود. وی در حالی که به قتل دخترانش اعتراف کرد، گفت: از کاری که کردم پشیمان هستم. می‌دانم بزودی حکم اعدامم به خاطر قتل پدرزنم اجرا می‌شود و من چیزی برای از دست دادن ندارم. اما از همسرم تقاضا دارم تا قبل از مرگم مرا حلال کند و ببخشد.

Share